Uhh, jeg tænkte også på hormonerne da jeg læste dit indlæg. Jeg kan fuldt ud forstå at du reagerer som du gør. Det havde jeg garanteret også selv gjort da jeg var gravid. Det er bare fordi man slet ikke kan styre sig, og at alle tinge føles SÅ personlige når man er gravid.
Det er da naturligt at snakke om Runes andet barn når nu han skal have et til. Jeg har en datter fra et tidligere forhold, og min kæreste og jeg taler da af og til om hvordan det var da jeg var gravid/fødte min datter. Og hans familie spørger da også til det, hvis vi taler om graviditet og lignende. Det er jo en del af min historie, som jo ikke er forkert eller forbudt, bare fordi jeg nu er sammen med Mikkel.
Min datter elsker at se video fra da hun var en baby, og det ser vi så. VI har nogle bånd hvor hendes far er med, og andre hvor jeg er blevet kærester med Mikkel og han er på. Men Mikkel bliver da ikke sur over at hun gerne vil se det, derimod er han ser han da med, og griner også af at hun ikke kunne sige mor, men sagde mam og den slags...
Tror du ikke det drejer sig om at du føler dig lidt truet? Det behøver du jo ikke, han har jo valgt dig nu, og nu skal i have et barn. Men det er da tosset at det barn han allerde har, der jo for hans familie er ligeså vigtigt som det barn du venter, ikke må nævnes!!
Knus Ditte, der FULDT UD sagtens forstår at du reagerer sådan. Men prøver at sige, at bare fordi hormonerne fortæller dig det, så prøv at se på det fra en anden vinkel af (selv om det er meget meget svært)
Anmeld