ved snart ikk hva jeg ska gøre:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Gittemor09

ja, det kunne faktisk godt tyde på veer... du må hellere prøve at ringe til dem engang og høre..!!

min mor har nemlig altid fået veer med os uden at hendes vand er gået på noget tidspunkt..

så hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

ja, det kunne faktisk godt tyde på veer... du må hellere prøve at ringe til dem engang og høre..!!

min mor har nemlig altid fået veer med os uden at hendes vand er gået på noget tidspunkt..

så hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt..!!

har min egen mor også.. men de  her kommer og går..

Anmeld

19. januar 2010

baby2010

Hej Tasse, hvordan går det med dig?

Jeg har sådan tænkt på dig, fordi jeg er begyndt at få det lidt ligesom du beskriver det... Jeg har bare sovet elendigt de sidste 2 nætter. Har vildt mange smerter i lænd, bækken og underliv.

I går havde jeg regelmæssige plukkeveer - cirka hver 4. minut - har du prøvet det??

Julie 34+6

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har først lige læst tråden og ville bare sende dig en STOR krammer. Jeg er ikke så langt henne som dig, men de sidste uger har jeg bare haft så øm en lænd og livmoder, at jeg har haft svært ved at rejse mig op fra sofaer og komme ud af biler ved egen hjælp  - og jeg har indtil videre KUN taget 5 kg på i alt

Anmeld

19. januar 2010

luckas-mor

Rosa skriver:

Jeg har først lige læst tråden og ville bare sende dig en STOR krammer. Jeg er ikke så langt henne som dig, men de sidste uger har jeg bare haft så øm en lænd og livmoder, at jeg har haft svært ved at rejse mig op fra sofaer og komme ud af biler ved egen hjælp  - og jeg har indtil videre KUN taget 5 kg på i alt

tak

jeg har endelig i to nætter kunne sove men nu sidder de dumme plukveer bare en stor del a dagen og aftenen og gør det lidt ulideligt.. men heldigvis har jeg ku sove

det med sofa og bil problem kender jeg al for godt martin er oss begyndt a hjælpe mig når jeg ska op om morgenen, det er bare ikke særlig sjovt for folk kan godt kigge lidt når man skal ha hjælp til a komme ud a bilen eller hvis man er på besøg hos nogen og man så ska hjælpes op a sofaen så griner de mange gange,,

og 5kg er endda ikke ret meget.. hvis vi ligger 20kg til så kan jeg være med:s håber snart han kommer ud til os, for er så træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.