ved snart ikk hva jeg ska gøre:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

luckas-mor

jeg har så ondt i min mave,, har haft det siden mandag eftermiddag, en form for mavekrampe bare mere nivende
har ikk fået ret mange timers søvn om natten pga det, og så har jeg ligesom ret kraftige mens-smerter indimellem men ikke noget der kommer regelmæssigt..

er ved a gå til pga jeg er så træt og bar ikk kan sove pga det gør nas og fordi jeg så også spekulere på hva det kan være..
har kigget efter men der er ikke tegnblødning, og jeg kan ikk sige omslimproppen er væk fordi jeg har så meget udflåd at det føltes som om det nærmest løb ud (som når man har sin mens)..

var til læge idag, og sagde jeg havde ondt men glemte a sige hvor længe jeg havde haft det. han lyttede til lillemandens hjerte, mærkede hans hovede, og skønnede ham til 2700gr.
han mente det nok bar var plukveer, men mine plukveer har aldrig været som store mave kramper hmm...

ville bar li ud med det,, er træt og havde brug for a fortælle det til nogen der måske har eller har haft det ligesom mig..

en meget træt natascha 35+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Årh din stakkel !! Har det ikke som dig, ville bare ønske dig god bedring og du får lige KÆMPE fra mig ...

Knus Sabrina..

Anmeld

13. januar 2010

luckas-mor

takk

havde bar brug for a komme ud med det.. det gør nas og jeg er træt, fordi jeg ingen søvn har fået..

øjs..

Anmeld

13. januar 2010

baby2010

Jeg kender det alt for godt! Jeg har lige haft 4 dage hvor jeg har sovet dårligt, og så kan man slet ikke overskue noget!

Lige for tiden har jeg MEGA ondt i "toppen" af maven - dvs. lige under brysterne. Det er ok, når jeg ligger ned, men niver og hiver, når jeg står og går. Det er som om maven er for tung, eller som om Alfred ligger vandret i maven på mig - og iøvrigt ikke kan være der.

Men jeg kan ihvertfald godt forstå du er træt - men husk at det kommer og går. Du får det sikkert bedre snart - ellers får du det meget værre - hehe og så skal du jo føde!!!

God bedring og knus Julie 33+0

Anmeld

13. januar 2010

lululupo

Puhhh god bedring, at mangle søvn er hårdt!!!herfra

Anmeld

13. januar 2010

luckas-mor

baby2010 skriver:

Jeg kender det alt for godt! Jeg har lige haft 4 dage hvor jeg har sovet dårligt, og så kan man slet ikke overskue noget!

Lige for tiden har jeg MEGA ondt i "toppen" af maven - dvs. lige under brysterne. Det er ok, når jeg ligger ned, men niver og hiver, når jeg står og går. Det er som om maven er for tung, eller som om Alfred ligger vandret i maven på mig - og iøvrigt ikke kan være der.

Men jeg kan ihvertfald godt forstå du er træt - men husk at det kommer og går. Du får det sikkert bedre snart - ellers får du det meget værre - hehe og så skal du jo føde!!!

God bedring og knus Julie 33+0

Jeg har haft det lidt sån her før men slet ikk i samme grad..
har snakket med FG og de sagde jeg sku få en tid hos min læge igen imorgen og hvis han ikk mente det var nødvendigt så skulle jeg ringe derover igen..
har det bare sån a den lillemand meget gerne må gi mig lidt tydligere tegn på hvis han allerede vil ud

og vil han ikk det i nu så sys jeg hans mor sku ha lov a sove om natten

Anmeld

13. januar 2010

baby2010

tasse skriver:

Jeg har haft det lidt sån her før men slet ikk i samme grad..
har snakket med FG og de sagde jeg sku få en tid hos min læge igen imorgen og hvis han ikk mente det var nødvendigt så skulle jeg ringe derover igen..
har det bare sån a den lillemand meget gerne må gi mig lidt tydligere tegn på hvis han allerede vil ud

og vil han ikk det i nu så sys jeg hans mor sku ha lov a sove om natten

Nå, men det er da rart og betryggende med sådan en plan.

Det er da også for galt, at den lille mand er så strid, hvis det ikke er fordi han vil ud!

Min mand siger til Alfred, når han strammer for meget, eller er for tung osv.: "Alfred! Kan du så lave din mor være". Det er som om babyerne er ret ligeglade med os, ikke? De maser bare rundt, som om der slet ikke skulle være plads til både dem og os 

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

baby2010 skriver:

Nå, men det er da rart og betryggende med sådan en plan.

Det er da også for galt, at den lille mand er så strid, hvis det ikke er fordi han vil ud!

Min mand siger til Alfred, når han strammer for meget, eller er for tung osv.: "Alfred! Kan du så lave din mor være". Det er som om babyerne er ret ligeglade med os, ikke? De maser bare rundt, som om der slet ikke skulle være plads til både dem og os 

jeg tror nu også bare han driller mig..
siger også titi til ham
¨basse kan du være sød ved mor, hun er sød ved dig..¨ men jeg tror han er ret ligeglad, han ligger og aser og maser derinde som han har lyst til

håber ikk der går mer end 14 dg før han vil ud til os..

)

Anmeld

14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

uhhh sådan har jeg det også, søvn er der ikke meget af og min mave kramper, det er plukkeveerene der er blevet kraftigere, det bliver de tit tæt på fødslen, jeg har også haft det længe nu. (flere uger) oveni det har jeg kvalme, tynd mave og mine fingre og fødder ligner nogen som skal sidde på en elefant, sådan var det også en uge før sidst, men den uge er gået for længst..

jeg har også vildt ondt som mens smerter, det sagde min jordemoder var fordi de aser og maser, man udvider sig meget her til sidst..

sidder han fast med hovedet endnu??

jeg har også lige fået min lille skønnet til 2700g i tirsdags..

med hensyn til udflåd, så strømmer det også ud af mig, det er så belastende, man ved jo ikke om slimproppen er gået..

knus karina 36+2

Anmeld

14. januar 2010

Gittemor09

Jeg havde det på samme måde... at Sofie pressede på alle led og kanter, og jeg havde virkelig slemme mavekneb..!!

Jeg gik så også til lægen som sagde til mig at jeg sagtens kunne tage den med ro, det var bare mavens måde at sige på at der var gang i det hele..!! der gik så kun en uge og jeg "tissede" i bukserne, og 7 timer efter gik veerne igang og lille sofie på 2940 g kom til verden... 14 dage før tid og er nu snart 4 mdr og vejer 5100 g. en lille størrelse

ved godt det er nemt for os at sidde og skrive at du bare skal tage den med ro..!! men det er virkelig vigtigt at du ikke overanstrenger dig...!! men hvis det bliver ved kan man aldrig ringe for meget til FG

held og lykke til dig og alle jer andre..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.