ved snart ikk hva jeg ska gøre:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

luckas-mor

karina22 skriver:

uhhh sådan har jeg det også, søvn er der ikke meget af og min mave kramper, det er plukkeveerene der er blevet kraftigere, det bliver de tit tæt på fødslen, jeg har også haft det længe nu. (flere uger) oveni det har jeg kvalme, tynd mave og mine fingre og fødder ligner nogen som skal sidde på en elefant, sådan var det også en uge før sidst, men den uge er gået for længst..

jeg har også vildt ondt som mens smerter, det sagde min jordemoder var fordi de aser og maser, man udvider sig meget her til sidst..

sidder han fast med hovedet endnu??

jeg har også lige fået min lille skønnet til 2700g i tirsdags..

med hensyn til udflåd, så strømmer det også ud af mig, det er så belastende, man ved jo ikke om slimproppen er gået..

knus karina 36+2

årh det er ''dejligt'' hvis man kan skrive sån om det
jeg var til læge igår onsdag og der blev han skønnet også 2700gr det var så i 35+2
jeg har haft det oss et par uger meen her den sidste uge er det bar blevet værre:s
han ligger vist fast, det mener jeg han gør
håber ikk der går mer end 14dg før han kommer.. så rammer han nemlig den 1. terminsdato jeg fik i stedet hehe...
jeg vralter som en gås,, ikk en and men en gås mine fødder er oss blevet tykke efterhånden og kramper når jeg går

håber godt nok han snart kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

Jeg havde det på samme måde... at Sofie pressede på alle led og kanter, og jeg havde virkelig slemme mavekneb..!!

Jeg gik så også til lægen som sagde til mig at jeg sagtens kunne tage den med ro, det var bare mavens måde at sige på at der var gang i det hele..!! der gik så kun en uge og jeg "tissede" i bukserne, og 7 timer efter gik veerne igang og lille sofie på 2940 g kom til verden... 14 dage før tid og er nu snart 4 mdr og vejer 5100 g. en lille størrelse

ved godt det er nemt for os at sidde og skrive at du bare skal tage den med ro..!! men det er virkelig vigtigt at du ikke overanstrenger dig...!! men hvis det bliver ved kan man aldrig ringe for meget til FG

held og lykke til dig og alle jer andre..!!

takk..det hjælper virkelig a læse det ikk kun er mig der har det sån og det er jo nok bare mineplukveer der er blevet meget værre..
men håber ikk der går mer end 14 dg til han kommer for han er  skønnet rimelig okay stor nu og glæder mig til a få de mavekramper overstået og få en dejlig lille dreng tilgengæld

Anmeld

14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

årh det er ''dejligt'' hvis man kan skrive sån om det
jeg var til læge igår onsdag og der blev han skønnet også 2700gr det var så i 35+2
jeg har haft det oss et par uger meen her den sidste uge er det bar blevet værre:s
han ligger vist fast, det mener jeg han gør
håber ikk der går mer end 14dg før han kommer.. så rammer han nemlig den 1. terminsdato jeg fik i stedet hehe...
jeg vralter som en gås,, ikk en and men en gås mine fødder er oss blevet tykke efterhånden og kramper når jeg går

håber godt nok han snart kommer ud

jeg var 36+0 da han blev skønnet til det..

jeg ser også ret sjov ud når jeg går, hi hi... jeg tror også jeg føder snart, syntes jeg min krop fortæller mig..

er sikker på at de ville sige hvis han lå fast med hovedet, det kan jo også være derfor det gør ondt, at han er ved at ligge sig til rette dernede.. min ligger fast dernede og det kan mærkes, det er vildt ubehageligt.. skal du ikke til jordemoder snart???

hvis du er nervøs, så syntes jeg da at du sku blive tjekket så du ikke går og er nervøs..

Anmeld

14. januar 2010

Gittemor09

uhh ja... plukveerne kan godt være rigtig slemme..!!

Jeg havde dem rigtig meget.. samtidig med at jeg led af bækkenløsning.. det var ikke meget søvn jeg fik mig der..!! men det var skam det hele værd... Sofie er simpelthen bare så dejlig altså.!!

du må lige komme med opdatering indimellem hvordan det går med dig det er sjovt at følge med hos andre også..!!

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

karina22 skriver:

jeg var 36+0 da han blev skønnet til det..

jeg ser også ret sjov ud når jeg går, hi hi... jeg tror også jeg føder snart, syntes jeg min krop fortæller mig..

er sikker på at de ville sige hvis han lå fast med hovedet, det kan jo også være derfor det gør ondt, at han er ved at ligge sig til rette dernede.. min ligger fast dernede og det kan mærkes, det er vildt ubehageligt.. skal du ikke til jordemoder snart???

hvis du er nervøs, så syntes jeg da at du sku blive tjekket så du ikke går og er nervøs..

da jeg var til sidste lægetjek igår rokkede lægen med hans hovede.. min jordmor sagde han lå fast sidst jeg var derude, men ska igen på onsdag, så er spændt på a høre hva hun sir..

h$ar haft ondt i bæknet som bar pokker den sidste månede og nu føles det somom hanbare bore :s

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

uhh ja... plukveerne kan godt være rigtig slemme..!!

Jeg havde dem rigtig meget.. samtidig med at jeg led af bækkenløsning.. det var ikke meget søvn jeg fik mig der..!! men det var skam det hele værd... Sofie er simpelthen bare så dejlig altså.!!

du må lige komme med opdatering indimellem hvordan det går med dig det er sjovt at følge med hos andre også..!!

jeg har heldigvis ikk bækkenløsning men bare hofter der går a led hele tiden:s

var lii ude og handle der jagede det så meget for neden a jeg lii måtte stoppe, det er bare ubehageligt, jeg lavede jo ikk andet end a gå og kigge..

ska jeg nok, ja det er rart a ku følge andre også, så føler man sig ikk helt alene med tingene hihi

Anmeld

14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

da jeg var til sidste lægetjek igår rokkede lægen med hans hovede.. min jordmor sagde han lå fast sidst jeg var derude, men ska igen på onsdag, så er spændt på a høre hva hun sir..

h$ar haft ondt i bæknet som bar pokker den sidste månede og nu føles det somom hanbare bore :s

min bore også helt vildt, det er ikke rart, men det kan jo forklare dine smerter i bækkenet.. de skal jo derned, men det gør pokkers ondt..  ko så ud små drenge..

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

karina22 skriver:

min bore også helt vildt, det er ikke rart, men det kan jo forklare dine smerter i bækkenet.. de skal jo derned, men det gør pokkers ondt..  ko så ud små drenge..

ja det ved jeg men han driller lidt for meget sys jeg,, han er jo også en stor dreng så kan godt forstå min krop er ved a være træt..

håber det her er optagten til fødslen,, og jahh

kom så udd

Anmeld

14. januar 2010

Gittemor09

ja, hofter der driller er ikke særlig sjovt...!!

mine knagede også rigtig meget....

men ja, det er sjovt at følge lidt med hos andre også.. og dele hinandens oplevelser

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

ja, hofter der driller er ikke særlig sjovt...!!

mine knagede også rigtig meget....

men ja, det er sjovt at følge lidt med hos andre også.. og dele hinandens oplevelser

ja så kan man altid se om det bar er en selv eller om andre har det på samme måde..

lige nu niver det bare rigtig meget i min øhømm ting
og spænder for neden,, tænker om det ku være veer.. men jeg ved det jo ikke hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.