Anonym skriver:
Hej.
Ja som overskriften lyder, så er min veninde kommet i den situation, at hun gerne vil have et barn, NU!, men jeg kan bare ikke sige til hende, at det ikke er en god ide.
Hun egner sig bare ikke som mor! Hun hader børn normalt, gider ikke se på dem, og man kan se frygten i hendes øjne, når hun ser et barn nærme sig hende. Men efter jeg er blevet gravid, så er hun blevet totalt skruk, og nu prøver hende og kæresten, eller vil i hvertfald prøve på det inden længe.
Hun går i byen torsdag, fredag og lørdág, helst flere dage i ugen, hvis mulighederne byder sig.
Der er mange flere ting i det end bare det, men kort og godt, hun egner sig ikke! Hvordan satan får jeg det sagt til hende?
Jeg vil jo heller ikke gøre hende ked af det, men ja, hun er bare en af dem, hvor man virkelig ikke ønsker hun nogensinde ville blive mor! (Sorry men ja)
Har en veninde der blev lige sådan da jeg var gravid og blev værre efter jeg havde fået Emil, hun tog også afstand til små børn normalt, kan faktisk ikke huske at hun har holdt Emil, men bare lige kigget på ham hurtigt osv også selvom vi har været sammen i længere tid. Og tro mig hun egnede sig bare overhovedet ikke, mange grunde til det og vil ikke udstille hende her.
Hun blev så gravid og jeg tænkte at det var bare løgn og stakkels unge osv. Men hun har bare vendt på et fad. Hun har nu en skøn dreng på lidt over 3 mdr mener jeg det er. Hun bor desværre hjemme igen pga noget med kæreste osv. Men hun er blev mor med stort M. Hele familien ryger ikke inde mere da hun ik vil have det, de har lavet rygerum i garagen, hun ryger selv og det forgår også derude. Hun har overskud til knægten plus hun har 3 heste også. Og selvom hun bor derhjemme så er det altså hende der passer ham, skal hun noget, er han med.
Så folk kan forandre sig, og så er der altså folk der bare ikke kan tage andres børn til sig, men forguder deres egne.
Og det med at gå i byen, jeg gik MEGET i byen inden jeg blev gravid, Og drak også MEGET. Blev gravid og rørte ikke smøger mere, kan ikke huske hvornår jeg sidst har drukket, osv. Så folk forandre sig. Lad hende vise hun kan, synd at dømme på forhånd syntes jeg. Jeg ved jeg fortryder de tanker jeg havde om hende og at jeg faktisk sagde noget til min veninde der gjorde at vi ikke snakkede længe og nu har hun bare vist at hun er så god en mor og vi snakker så sammen igen nu, men også kun fordi jeg er heldig.
Så giv hende en chance