jeg kan simpelthen ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

MoarTNoah

Tjuhl skriver:

jeg kan simpelthen ikke lade være med at græde idag...det er bare sådan lidt hist og pist og ikke stortudbrølende. Det løber ligesom bare. Idag er det et år siden vi kom ind til scanning og fik at vide jeg havde aborteret. hvilket jeg jo så ikke havde alligevel. jeg kan bare huske hvor ydmygende det var at ligge der og se på skærmen at min livmoder var tom. Jeg kan huske at jeg skammede mig utrolig meget i meget lang tid - først kan jeg ikke finde ud af at blive gravid, når jeg så bliver det, så kan jeg ikke finde ud af at blive det rigtigt! hvordan kom vi overhovedet igennem de fjorten dage fra scanning til operationen i uvished? og hvordan kom vi overhovedet igennem sorgen bagefter? det er så underligt at det er et år siden, for det føles både ligesom det var igår og ligesom det var for ti år siden. først om fjorten dage når vi til årsdagen...kan et hjerte heles hvis der for evigt mangler en bid?

Aner ikke hvordan det er at være dig da vi ikke har haft nogen problemer overhoved med graviditet, men da jeg ikke er uden hjerte vil jeg da give dig et stoooort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

benthe :-)

et til dig søde.
alt godt til dig/ jer
benthe

Anmeld

13. januar 2010

Winnie

Tjuhl skriver:

vi har ikke prøvet noget alternativ - mest fordi min mand slet slet ikke er til den slags. men nu har jeg fået kontakt med en healer, som vi muligvis skal se i næste måned jeg har tidligere brugt healing som behandling af andre ting og haft en rigtig positiv oplevelse med det, så jeg glæder mig til at se hvad det er for noget!

det mest alternative vi har gang i er, at Søren tager zinktabletter

uuuh  for at det hjælper og at din mand åbner lidt op for det, har hørt om flere der har fået hjælp den vej.

Hmm de der zink piller, er vist ikke ret alternative   Min mand var heller ikke åben for den slags da jeg mødte ham, men det har jeg lavet om  Nu snakker han så godt for det, at han gerne healer på alle der gerne vil have healing

Anmeld

14. januar 2010

lion

Nej det må da også være svært ikk at huske den dag du ikk var gravid mere, så at sige.

Jeg kan slet ikk sætte mig ind i hvordan du må ha det, og hvilken tanker der går gennem dit hovedet. Uden at være fræk, jeg er snart mor til 2 og har ikke haft problemer med at blive gravid. Det må være svært ikk at kunne blive det når du så gerne vil og alle de tanker der må gå gennem hovedet. Jeg har altid synes det er ufair at der er nogen der kan blive gravid ved at kigge på en mand, og så fjerner dit det, fordi de ikk gider beskytte sig. Så er er dem som aldrig skulle ha haft børn, men kan yngle som kaniner. Så er der folk som dig, der så gerne vil, men ikk kan, hvor er retfærdigheden i det.

Jeg håber og krydser fingre for at 2010 bliver et lykkens år for dig og Søren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.