Winnie skriver:
Stort
til dig, Jeg håber at du kommer igennem det.
Jeg havde en graviditet uden for livmoderen, der var ved at slå mig ihjel, da jeg "bare" fik af vide at jeg havde aborteret og sendt hjem. Det var vildt hårdt at komme igennem.
Jeg håber sådan for jer at I for barn i år 
puha!! der blev jo heldigvis holdt tæt øje med mig fordi jeg var tilknyttet fertilitetsklinikken, men da de så konstaterede at jeg havde kraftigt blødning i bughulen blev jeg indlagt på hospitalet (gangen ovenpå klinikken, mærkeligt nok) og der var den mest idiotiske læge, der simpelthen NÆGTEDE at der kunne være noget galt med mig, fordi jeg ikke skreg af smerte. hvilket jeg rent faktisk gjorde, jeg sparkede fertilitetslægen over skulderen da hun besluttede at give mig en gynækologisk undersøgelse
så lå jeg der og havde enormt ondt og Søren blev jo sendt hjem, og så var man bare helt alene med en læge der ikke syntes man burde være der og sygeplejersker der gav en en enkelt panodil at sove på
næste morgen kom drømmesygeplejersken og jeg brød fuldkommen sammen og så sørgede hun for jeg blev opereret en time senere (søren nåede lige akkurat ind på hospitalet inden).
Det er en skrækkeligt oplevelse i sig selv, men når man så skal behandles skrækkeligt oveni, så blir det bare 

men jeg kan læse at du er gravid nu, så det er jo rigtig rigtig dejligt og godt for mig at se
Anmeld