Hvad skal i have at spise i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

mmmm vi skal have burritoes...med hjemmelavet salsa, MUMS! og harrissa, for nu har vi endelig været i KBH, nærmere bestemt NØRREBRO, juuuhuuuu, henover julen OG jeg huskede at købe 8 dåser Harrissa med hjem, så vi igen kan få chilipasta i vores mad (den slags er alt for avanceret til Faaborg!)

Mmm...chilipasta, det lyder godt...

Tror du man kan få det i bazaren i Odense??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Mor til matilde og gustav

vi skal have hjemmelavet pizza;-) gåt det ellers godt håber snart vi alle skal ses igen;-)

Anmeld

13. januar 2010

SaNiNa

marie pus skriver:

vi skal have hjemmelavet pizza;-) gåt det ellers godt håber snart vi alle skal ses igen;-)

Ja det går rigtig godt Nicklas er ved at være så stor, ved bare ikke hvor tiden er blevt af.

Hvordan går det med dig?

Anmeld

13. januar 2010

oo

Mia Maia skriver:

Mmm...chilipasta, det lyder godt...

Tror du man kan få det i bazaren i Odense??

jeg ved det ikke for jeg har aldrig været i bazaren i odense vi kommer jo fra nørrebro og har "kun" boet hernede i snart to år, så vi kender ikke fyn specielt godt. og slet ikke Odense, vi bruger mest Svendborg men nøøøøøj hvor jeg savner mine indvandrergrønthandlere hernede!! (jeg kunne heller ikke få kardemommefrø til en æbletoddy jeg skulle lave til jul, DØDirriterende!)

Anmeld

13. januar 2010

Mor til matilde og gustav

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det går rigtig godt Nicklas er ved at være så stor, ved bare ikke hvor tiden er blevt af.

Hvordan går det med dig?

årh det går stille og roligt har fået strenge ordre på at slappe noget mere af da jeg er meget skidt og kaster op osv og de tror måske jeg er ved at få svagerskabsforgiftning, så går til en del kontrol, lillepigen er blevet skønnet til at veje ca 3300g idag, så jeg håber bare snart hun vil komme ud;-) håber du finder ud af noget aftensmad, hyg dig søde knus marie

Anmeld

13. januar 2010

Pia.

Jeg er alene... Børnene er hos deres far om onsdagen, Og så gidder jeg ikke rigtig stå og lave det helt store, så jeg har lige været over og handle og så købte jeg lige en broccolisalat med hjem Mmmm.... Elsker simpelthen broccoli salat, så det var dejlig nemt

Knus og velbekomme til jer andre...

Anmeld

13. januar 2010

SaNiNa

jeg ved det ikke for jeg har aldrig været i bazaren i odense vi kommer jo fra nørrebro og har "kun" boet hernede i snart to år, så vi kender ikke fyn specielt godt. og slet ikke Odense, vi bruger mest Svendborg men nøøøøøj hvor jeg savner mine indvandrergrønthandlere hernede!! (jeg kunne heller ikke få kardemommefrø til en æbletoddy jeg skulle lave til jul, DØDirriterende!)

Gå du kigge i butikke som ligge i gåsestrædet? de har det meste.

Anmeld

13. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

Nej okay...

Men noget kunne tyde på der er gode chancer, så det vil jeg lige kigge efter næste gang...

Det er ellers et besøg hver, især hvis du savner nogen af de ting, og så kan man købe rigtig lækker humus og andet godt...Mmmm....

Mmm...det lavede vi også til jul, det smager skønt, og meget bedre end gløg...

Anmeld

13. januar 2010

SaNiNa

marie pus skriver:

årh det går stille og roligt har fået strenge ordre på at slappe noget mere af da jeg er meget skidt og kaster op osv og de tror måske jeg er ved at få svagerskabsforgiftning, så går til en del kontrol, lillepigen er blevet skønnet til at veje ca 3300g idag, så jeg håber bare snart hun vil komme ud;-) håber du finder ud af noget aftensmad, hyg dig søde knus marie

Øv øv det er da ikke sjovt, ja så har du bare at holde dig i ro. og føler meget med dig. glæder mig meget til at se lille pigen så lad os håbe nu snart vil ud og hilse på.

Anmeld

13. januar 2010

oo

Sanne og Nicklas skriver:

Gå du kigge i butikke som ligge i gåsestrædet? de har det meste.

ligger gåsestræde i Svendborg? ja...der kan du se hvor lidt vi ved om hvor vi nu bor!! det er ganske forfærdeligt faktisk, men så er det jo super at der er nogen der kan guide os herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.