er det ikke for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

hvad nu hvis det var din storebror? og du vidste det sårede ham hvis du sagde fra?

Det ville det aldrig være...for vi har meget respekt for hinanden mig og mine søstre og ville aldrig bare vælte ind hos hinanden på den måde...det er muligt din bror bliver ked men han har da minus respekt eller indsigt i forhold til dig...så er det ikke på tide at han får det.. sig fra..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Diana...

Anonym skriver:

min storebror har noget ferie snart og vil gerne komme og besøge os. jeg fortalte ham at han selvføli var velkommen efter han havde spurgt hvad tidspunkt passede med os.

han skriver så at han bliver i 14 dage  og det gav mig da lidt af et chok. jeg kunne forstå hvis jeg selv havde ferie men det har jeg ikke, jeg er studerende og skal læse hver dag men må nok tage ud på skolen og læse når jeg jo ikke får gjort det herhjemme hvis han er her.

en uge synes jeg er ok men vi har jo en hverdag og jeg synes 14 dage er meget lang tid når vi ikke selv har ferie. jeg ved han vil blive ked af det og tage det personligt ind hvis jeg fortæller ham om mine tanker, så det er ikke en mulighed.

vi bor i en 2 værelses lejlighed dvs han må sove i stuen.

er det bare mig der synes 14 dage er lang tid at komme på besøg når den man besøger ikke har ferie eller fri?

Hvor langt væk bor i fra hinanden og hvor tit ser i hinanden?

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

DianaMoar skriver:

Hvor langt væk bor i fra hinanden og hvor tit ser i hinanden?

min bror bor i London men vi har da set hinanden i julen i 14 dage så det er da ik så længe siden...

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det ville det aldrig være...for vi har meget respekt for hinanden mig og mine søstre og ville aldrig bare vælte ind hos hinanden på den måde...det er muligt din bror bliver ked men han har da minus respekt eller indsigt i forhold til dig...så er det ikke på tide at han får det.. sig fra..

Knus..

hvor ville jeg ønske jeg kunne det men den er simpelthen så svær

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

Anonym skriver:

min bror bor i London men vi har da set hinanden i julen i 14 dage så det er da ik så længe siden...

Ej så synes jeg virkelig slet ikke det er lang tid uanset om i så hinanden i julen eller ikk. Men igen det er min mening.

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

hvor ville jeg ønske jeg kunne det men den er simpelthen så svær

Det er møgsvært og især hvis ikke du er vant til det...men på et tidspunkt har man valget at lade andre jokke ind over som de vil eller sige fra...og du vil opleve du får det super godt bagefter, og det er helt ok at sige fra...HELT OK!!!

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Så må du sige fra...tænker du måske har haft svært ved det når din bror kan finde på bare at komme og regne med at han må blive i 14 dage...og det er ikke dit problem han har taget ferie, det er hans...han må finde et vandrerhjem...

Knus..

han spurgte mig hvornår det passede mig og jeg sagde marts var fint. det næste jeg hører er "jeg kommer 1 marts og rejser hjem igen 13 marts"  jeg spurgte om jeg skulle forstå det som at han blev her i 13 dage og han svarede ja. og så skrev jeg at så måtte jeg vel tage ud på skolen og læse efter jeg har afleveret mit barn om morgenen og at han evt også kunne aflevere mit barn engang imellem. fik ik noget svar på det

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

DianaMoar skriver:

Ej så synes jeg virkelig slet ikke det er lang tid uanset om i så hinanden i julen eller ikk. Men igen det er min mening.

enig

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

han spurgte mig hvornår det passede mig og jeg sagde marts var fint. det næste jeg hører er "jeg kommer 1 marts og rejser hjem igen 13 marts"  jeg spurgte om jeg skulle forstå det som at han blev her i 13 dage og han svarede ja. og så skrev jeg at så måtte jeg vel tage ud på skolen og læse efter jeg har afleveret mit barn om morgenen og at han evt også kunne aflevere mit barn engang imellem. fik ik noget svar på det

Men den forstår mænd ikke..du skal skrive helt klart at det ikke passer ind i din hverdag og dine planer...han er velkommen fra d. til d. dato og så ikke andet.

meld helt klart ud og uden at lyde som om du skal ofre dig osv...han kan ikke komme 13 dage...slut prut.

Knus Eva

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

DianaMoar skriver:

synes også den er svær fordi han har aldrig besøgt mig mere end en weekend eller en forlænget weekend tidligere. så jeg fik da et chok. han er alene og kender ikke ret mange her hvor jeg bor så jeg ved ikke om han bare har tænkt sig at sidde i min lejlighed og glo for jeg kan ikke alt muligt sammen med ham da jeg har skolen og mit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.