er det ikke for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

hvad nu hvis det var din storebror? og du vidste det sårede ham hvis du sagde fra?

Det ville det aldrig være...for vi har meget respekt for hinanden mig og mine søstre og ville aldrig bare vælte ind hos hinanden på den måde...det er muligt din bror bliver ked men han har da minus respekt eller indsigt i forhold til dig...så er det ikke på tide at han får det.. sig fra..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Diana...

Anonym skriver:

min storebror har noget ferie snart og vil gerne komme og besøge os. jeg fortalte ham at han selvføli var velkommen efter han havde spurgt hvad tidspunkt passede med os.

han skriver så at han bliver i 14 dage  og det gav mig da lidt af et chok. jeg kunne forstå hvis jeg selv havde ferie men det har jeg ikke, jeg er studerende og skal læse hver dag men må nok tage ud på skolen og læse når jeg jo ikke får gjort det herhjemme hvis han er her.

en uge synes jeg er ok men vi har jo en hverdag og jeg synes 14 dage er meget lang tid når vi ikke selv har ferie. jeg ved han vil blive ked af det og tage det personligt ind hvis jeg fortæller ham om mine tanker, så det er ikke en mulighed.

vi bor i en 2 værelses lejlighed dvs han må sove i stuen.

er det bare mig der synes 14 dage er lang tid at komme på besøg når den man besøger ikke har ferie eller fri?

Hvor langt væk bor i fra hinanden og hvor tit ser i hinanden?

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

DianaMoar skriver:

Hvor langt væk bor i fra hinanden og hvor tit ser i hinanden?

min bror bor i London men vi har da set hinanden i julen i 14 dage så det er da ik så længe siden...

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver: