er det ikke for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Anonym trådstarter

min storebror har noget ferie snart og vil gerne komme og besøge os. jeg fortalte ham at han selvføli var velkommen efter han havde spurgt hvad tidspunkt passede med os.

han skriver så at han bliver i 14 dage  og det gav mig da lidt af et chok. jeg kunne forstå hvis jeg selv havde ferie men det har jeg ikke, jeg er studerende og skal læse hver dag men må nok tage ud på skolen og læse når jeg jo ikke får gjort det herhjemme hvis han er her.

en uge synes jeg er ok men vi har jo en hverdag og jeg synes 14 dage er meget lang tid når vi ikke selv har ferie. jeg ved han vil blive ked af det og tage det personligt ind hvis jeg fortæller ham om mine tanker, så det er ikke en mulighed.

vi bor i en 2 værelses lejlighed dvs han må sove i stuen.

er det bare mig der synes 14 dage er lang tid at komme på besøg når den man besøger ikke har ferie eller fri?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

smokin

Anonym skriver:

min storebror har noget ferie snart og vil gerne komme og besøge os. jeg fortalte ham at han selvføli var velkommen efter han havde spurgt hvad tidspunkt passede med os.

han skriver så at han bliver i 14 dage  og det gav mig da lidt af et chok. jeg kunne forstå hvis jeg selv havde ferie men det har jeg ikke, jeg er studerende og skal læse hver dag men må nok tage ud på skolen og læse når jeg jo ikke får gjort det herhjemme hvis han er her.

en uge synes jeg er ok men vi har jo en hverdag og jeg synes 14 dage er meget lang tid når vi ikke selv har ferie. jeg ved han vil blive ked af det og tage det personligt ind hvis jeg fortæller ham om mine tanker, så det er ikke en mulighed.

er det bare mig der synes 14 dage er lang tid at komme på besøg når den man besøger ikke har ferie eller fri?

Helt klart at 14 dage er for meget.

Ja jeg har altså behov for at være mig selv, og ikke værtinde i 14 dage

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

Jo det var godt nok længe. Kan du ikke sige til ham at det ikke lige passer så godt ind i jeres planer i uge 2 han gerne vil være der, men at du helt vildt gerne vil se ham og håber han vil komme i den første uge?

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Lige meget hvem, hvorfor og hvornår så er 14 dage da helt vanvittigt og så længe ville jeg aldrig gide have andre mennesker boende i mit hjem...en weekend kan gå men det skal dælme være når det passer mig og ikke alle andre.

Knus Eva..

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Jo det var godt nok længe. Kan du ikke sige til ham at det ikke lige passer så godt ind i jeres planer i uge 2 han gerne vil være der, men at du helt vildt gerne vil se ham og håber han vil komme i den første uge?

han har allerede planlagt sin ferie og fået godkendt den af hans arbejde.

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Lige meget hvem, hvorfor og hvornår så er 14 dage da helt vanvittigt og så længe ville jeg aldrig gide have andre mennesker boende i mit hjem...en weekend kan gå men det skal dælme være når det passer mig og ikke alle andre.

Knus Eva..

hvad nu hvis det var din storebror? og du vidste det sårede ham hvis du sagde fra?

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

Anonym skriver:

jo jo men altså han må jo så finde på noget anden i uge 2. Altså selvom hans ferie er blevet godkendt er der jo ikke nogen der siger han SKAL holde den ved dig. Jeg ville også syntes det var træls

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Så må du sige fra...tænker du måske har haft svært ved det når din bror kan finde på bare at komme og regne med at han må blive i 14 dage...og det er ikke dit problem han har taget ferie, det er hans...han må finde et vandrerhjem...

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

Risen

sys ikke det er meget, men når man bor i en 2 værelses lejlighed så er det nok .. .. Det bliver lige trængt nok..

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

Jeg ville ønske det var mine søskende der kom forbi om det 1 uge el 2 synes jeg sgu er lige meget jeg ville bare nyde det  og en hverdag behøver jo altså ikke gå i stå fordi man har en boende i 14 dage. 

Men der er man jo så forskellige alle sammen  Så hvis du synes det er for meget jamen så synes jeg da du skal snakke med ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.