Bang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Ja det lyder da som WIN/WIN - det er da mærkeligt man ikke bliver fortalt sine muligheder. Jeg følger åbenbart naivt strømmen og tror at det der fødsel på sygehus er det alle skal 

Tusenæs ved jeg hvor er! HURRA!  Var ved at købe et lækkert hus derude i sin tid, men valgte så at købe et tættere på hvor jeg er født og opvokset. 

Og ja han er ikke lige en der bliver skrevet på min begejstringsliste, men han fandt jo frem til at det var en superbaby der gemte sig  i min mave så det var da fint nok. 

Altså dengang jeg fik Idun fik vi atvide af JM på sygehuset, at vi kunne føde hjemme. Men også kun fordi hun var pisse træt af os og bare kylede brochuren i hovedet på os. Men sagen var at vi rigtig gerne VILLE føde hjemme fra starten, men ikke troede man måtte føde hjemme som førstegangsfødende. Men jeg var LYKKELIG for at jeg kunne, da jeg herhjemme med en JM med min side hele tiden kan føle mig RIGTIG tryg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Na-Wi

Zafir skriver:

Okay

Jeg er bare blevet så vild med odsherred efter vi flyttede herop Det er virkelig her jeg har slået rod og er blevet voksen

Kan kun give dig ret, det er et fantastisk dejligt sted

Anmeld

11. januar 2010

smokin

Zafir skriver:

Altså dengang jeg fik Idun fik vi atvide af JM på sygehuset, at vi kunne føde hjemme. Men også kun fordi hun var pisse træt af os og bare kylede brochuren i hovedet på os. Men sagen var at vi rigtig gerne VILLE føde hjemme fra starten, men ikke troede man måtte føde hjemme som førstegangsfødende. Men jeg var LYKKELIG for at jeg kunne, da jeg herhjemme med en JM med min side hele tiden kan føle mig RIGTIG tryg

jeg oplevede også en venindes fødsel på Holbæk - og det var lidt rodet. Altså de var der, da der virkelig var action. Men undervejs hvor hun måske ikke behøvede en jordemoder så meget (men det havde været rart at hun var der) så løb hun pludselig til et andet rum fordi der lå en skrigende kvinde der havde mere brug for hende.

De havde åbenbart mange fødsler den dag, så de blev også bare losset ud så hurtigt efter fødslen. Det var så hendes 4. fødsel så hun var ok med det, og forsikrede mig om at det ikke blev sådan ved 1.fødsel

Men jeg var da liidt overrasket 

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

jeg oplevede også en venindes fødsel på Holbæk - og det var lidt rodet. Altså de var der, da der virkelig var action. Men undervejs hvor hun måske ikke behøvede en jordemoder så meget (men det havde været rart at hun var der) så løb hun pludselig til et andet rum fordi der lå en skrigende kvinde der havde mere brug for hende.

De havde åbenbart mange fødsler den dag, så de blev også bare losset ud så hurtigt efter fødslen. Det var så hendes 4. fødsel så hun var ok med det, og forsikrede mig om at det ikke blev sådan ved 1.fødsel

Men jeg var da liidt overrasket 

Jeg har hørt så mange af sådanne historier om hospitalsfødsler og jeg er sådan en person der har virkelig brug for at være i kontrol for at være tryg Og det er jeg hos mig selv.

Man vil altid få den bedste fødsel, hvis man vælger den måde man er mest tryg på.

Iduns fødsel er der link til, inde på min profil, hvis du er nysgerrig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.