Og du fik dræbt en isbjørn... Ai, jeg ved ikke rigtig om det er så gralt. Men jeg forstår simpelthen ikke at man skal pakke eddike ind i så mange kemikalier og parfume og alt muligt lort... 
Hvad blev der af at gøre rent med brun sæbe, eddike og den slags? Det der IKKE slog vores natur ihjel og os selv... Og gav vores børn misdannelser?...
Det er ikke for at støde nogen, men jeg bliver bare så harm, når jeg ser de der reklamer altså
ISÆR Cilitbang... Det er simpelthen så klamt...
Jeg har lige taget mig sammen og gjort vores brusekabine ren... Nu er jeg IKKE den store rengøringskone, faktisk så har vi en pagt herhjemme, at vi får en rengøringskone, når 1. salen er færdig... MEN den var MEGET kalket og med alt muligt halløj og gejl og BANG, en flaske eddike, en opvaske børste og en bruser, og snavset, kalket og hvad der ellers gror i sådan en brusekabine er væk!... Det tog UNDER 20 min!!!... Og det er altså ikke en lille bitte brusekabine vi har...
Jeg ville bare ønske der var flere der tænkte over det. For det er fanmer intet andet end lidt syre med en masse kemikalier i... Så kan man bare undlade kemikalierne!!..
mmm. Nå, det var vidst bare et surt opstød her fra mig idag 
Anmeld