Bang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Endnu et spørgsmål: Må jeg godt røre ved eddikesyre med baby i maven? Jeg er virkelig ikke rengøringsekspert. haha

Jeg tror måske vores døre skal ha eddikesyre, for ikke engang cilitbang gad fjerne det helt sidst. Vi har meget hårdt vand her i Vestsjælland, øv..

Altså jeg tror man skal slappe af med eddike syren, mens man er gravid... man skal nok nøjes med eddike. Jeg er så ret sikkert på at alm eddike tager det... du skal bare skrubbe af 2-3 omgange

Jeg syntes ikke vi har så hårdt vand herude... Mmm. Men det er jo også nordvestsj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

HelleBelle

Eddike syre er SYRE så nej du må ikke røre ved det, aldrig!!!!, det ætser huden. Om du må indånde det ved jeg ikke, men det kommer helt af sig selv at man får åbnet et vindue for det river i næsen.

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

HelleBelle skriver:

Eddike syre er SYRE så nej du må ikke røre ved det, aldrig!!!!, det ætser huden. Om du må indånde det ved jeg ikke, men det kommer helt af sig selv at man får åbnet et vindue for det river i næsen.

Nååee haha nejnej. Jeg tænkte bare at selvfølgelig har man da handsker på

Og åbner et vindue. Ellers kan man jo ikke være der

Anmeld

10. januar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Godt emne at tage op... 

Syntes også det ville være en udemærket idé at skifte alt det blomsterpjat ud med nogle mere enkle ting. 

Til jer der er gravide.. Brug eddikesyre med forsigtighed. 

Det er trods alt et organisk opløsningsmiddel og kan give kemisk lungebetændelse. 

1 del eddikesyre til 4-5 del vand.. Det skulle virke.

Som alternativ er citronsyre ganske effektivt. Og det går ikke i luftvejene. 

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Godt emne at tage op... 

Syntes også det ville være en udemærket idé at skifte alt det blomsterpjat ud med nogle mere enkle ting. 

Til jer der er gravide.. Brug eddikesyre med forsigtighed. 

Det er trods alt et organisk opløsningsmiddel og kan give kemisk lungebetændelse. 

1 del eddikesyre til 4-5 del vand.. Det skulle virke.

Som alternativ er citronsyre ganske effektivt. Og det går ikke i luftvejene. 

Tak min altvide kemidulle

Du er altid god for lige et super godt råd...

Uha, det lyder ikke godt med kemisk lungebetændelse, eller hvad det var for noget :-S

Ellers så må vi jo sparke mændende ud på badeværelset med eddiken hehe...

Anmeld

10. januar 2010

HelleBelle

lille fif så- med citron.

man kan stille en lille skål med vand og en overskåret citron i mikroovnen og give den et par minutter, så har dampen og citronen opløst skidtet og den dufter godt og er lige til at tørre af.

Helle

som også prøver med det der skader isbjørnene mindst muligt.

Anmeld

11. januar 2010

smokin

Zafir skriver:

Altså jeg tror man skal slappe af med eddike syren, mens man er gravid... man skal nok nøjes med eddike. Jeg er så ret sikkert på at alm eddike tager det... du skal bare skrubbe af 2-3 omgange

Jeg syntes ikke vi har så hårdt vand herude... Mmm. Men det er jo også nordvestsj.

Jeg så godt dit postnummer, men kunne ikke lige lokalisere det. Er det Høng eller Dianalund eller sådan noget?

Jeg bor lidt længere oppe af banen i Kr. Eskilstrup og her er vandet virkeligt gråt og kalket.. 3 gange i bad og så kan du se det på glasdørene til kabinen.. rigtig øv.

Jeg købte selfølgelig alt mulig andet da jeg handlede men den der eddike havde jeg svedt ud.. bedre held imorgen. Jeg prøver med eddike først.. så må syren komme i brug af manden.

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Zette skriver:

Jeg så godt dit postnummer, men kunne ikke lige lokalisere det. Er det Høng eller Dianalund eller sådan noget?

Jeg bor lidt længere oppe af banen i Kr. Eskilstrup og her er vandet virkeligt gråt og kalket.. 3 gange i bad og så kan du se det på glasdørene til kabinen.. rigtig øv.

Jeg købte selfølgelig alt mulig andet da jeg handlede men den der eddike havde jeg svedt ud.. bedre held imorgen. Jeg prøver med eddike først.. så må syren komme i brug af manden.

Jeg bor i Grevinge (eller altså det siger mit postnummer, men i virkeligheden 6 km fra grevinge )

Det er i Odsherred.

Jeg ville også prøve med eddike først. Så kan man altid prøve skrappere ting bagefter... Men mon ikke det tager det?

Anmeld

11. januar 2010

smokin

Zafir skriver:

Jeg bor i Grevinge (eller altså det siger mit postnummer, men i virkeligheden 6 km fra grevinge )

Det er i Odsherred.

Jeg ville også prøve med eddike først. Så kan man altid prøve skrappere ting bagefter... Men mon ikke det tager det?

Altså efter Holbæk? Jeg ved sku ikke hvor Grevinge ligger - hvor pinligt?

Off topic: så skal du også føde på Holbæk? Har du jordemoder der? Glæd dig til scanningsmanden - han er en oplevelse!

Anmeld

11. januar 2010

tascia

man skulle også kunne bruge eddike i opvaskeren i stedet for afspænding, har dog ikke afprøvet det kun hørt om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.