Runa i 21. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

dorthemus

Winnie skriver:

Endnu en gang tillykke med at det bliver en pige  

Jeg kan godt forstå at du gerne ville have det bekræftet. Selv fik jeg et meget usikkert udsagn om at det muuuuligvis var en pige denne gang, så regner ikke med noget og har fundet både pige og drenge navn.

Uhhh det er jo også lige om lidt du skal føde...spændende hvad det blir så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Åhr hvor er hun bare skøn sødeste  Og rigtig dejligt at hun VAR en lille hun  Jeg havde gjort det samme! Håber at se lidt flere billeder når vi ses! Ihh hvor jeg glæder mig til vi skal trille barnevogne

Knus

Tak  Glæder mig også...det blir SÅ hyggeligt og dejligt at de blir lige gamle

Anmeld

11. januar 2010

Winnie

dorthemus skriver:

Uhhh det er jo også lige om lidt du skal føde...spændende hvad det blir så

Ja vi er meget spændte  Det er det rene gætteværk hver dag her hjemme  Enten på dagen for fødslen eller kønnet  Men sådan er det med en flok unger der gerne vil være med til at bestemme

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

Winnie skriver:

Ja vi er meget spændte  Det er det rene gætteværk hver dag her hjemme  Enten på dagen for fødslen eller kønnet  Men sådan er det med en flok unger der gerne vil være med til at bestemme

Gudskelov for, at der kun er to valgmuligheder...haha

Anmeld

11. januar 2010

Winnie

dorthemus skriver:

Gudskelov for, at der kun er to valgmuligheder...haha

Ha ha ja, eller har jeg jo 4 børn og så ville de vel vælge hver sin hvis de kunne  Lige nu står den 2-2 og 2 stemmer for at jeg føder i dette døgn  Bare det er snart, siger jeg

Anmeld

11. januar 2010

lillemunk

Så fin hun er det lille pus

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

Winnie skriver:

Ha ha ja, eller har jeg jo 4 børn og så ville de vel vælge hver sin hvis de kunne  Lige nu står den 2-2 og 2 stemmer for at jeg føder i dette døgn  Bare det er snart, siger jeg

Hvor spændende for jer alle....må du få en nem og hurtig fødsel

Knus Dorthe

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

lillemunk skriver:

Så fin hun er det lille pus

Tak

Anmeld

11. januar 2010

Maria.

AAAAAAAARGH! Den lille i maven valgte selvfølgelig at ligge sig til at sove med krydsede ben da jeg skulle scannes!!!

JAMEN ER DET IKKE TYPISK? Nu skal jeg derop igen i morgen, så håber jeg den gider vise noget.. Fik a vide at jeg lige skal bælde en cola inden.. Det skulle kunne holde den vågen til scanningen..

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

AAAAAAAARGH! Den lille i maven valgte selvfølgelig at ligge sig til at sove med krydsede ben da jeg skulle scannes!!!

JAMEN ER DET IKKE TYPISK? Nu skal jeg derop igen i morgen, så håber jeg den gider vise noget.. Fik a vide at jeg lige skal bælde en cola inden.. Det skulle kunne holde den vågen til scanningen..

Neeej en lille frækkert, altså  Ellers må du hoppe lidt på stedet så h*n vågner.

Jeg venter spændt på følgetonen...

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.