Runa i 21. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Vial

dorthemus skriver:

Man kan heller ikke følge med i alt herinde  Men de ligger der skam...de er fra 16. uge så maven er betydeligt større nu

Det er da også helt umuligt at finde sådan et gammelt indlæg nu.

Jeg kan godt huske dem. De var så fine. Hvad med at sætte dem på din profil. Eller fik jeg lige prikket til noget der, som vil koste endnu mere blod, sved og tåre. I så fald, så se helt bort fra denne her besked... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Første mavebilleder er da vel ikke NYE mavebilleder??!..

Så nu ikke computerstresse mig  Jeg må ha et intensivkursus næste gang vi ses....hader at være så computerhandicappet

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Det er da også helt umuligt at finde sådan et gammelt indlæg nu.

Jeg kan godt huske dem. De var så fine. Hvad med at sætte dem på din profil. Eller fik jeg lige prikket til noget der, som vil koste endnu mere blod, sved og tåre. I så fald, så se helt bort fra denne her besked... 

HAHA...

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Så nu ikke computerstresse mig  Jeg må ha et intensivkursus næste gang vi ses....hader at være så computerhandicappet

Det må vi gøre Forhåbentligt får vi jo også 10 mrds barsel samtdig Så er der jo tid til det...

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Det må vi gøre Forhåbentligt får vi jo også 10 mrds barsel samtdig Så er der jo tid til det...

Jeps....hvordan beskærer man billederne herinde?? Jeg ville lægge mavebillederne ind på min profil men halvdelen af knoppen er skåret af

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Jeps....hvordan beskærer man billederne herinde?? Jeg ville lægge mavebillederne ind på min profil men halvdelen af knoppen er skåret af

Der skal du lige finde et lille program, hvor du kan skære lidt i dem. Det der ligger i windows er ikke så nemt at finde rundt i. Jeg har ikke lige et liggene. Men det er meget nemt, når man lige har noget at gøre det med.

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Der skal du lige finde et lille program, hvor du kan skære lidt i dem. Det der ligger i windows er ikke så nemt at finde rundt i. Jeg har ikke lige et liggene. Men det er meget nemt, når man lige har noget at gøre det med.

Åh altså hvorfor skal det være så besværligt

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Det er de theller ikke. men ejg skal lige vise dig tingene en dag

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Det er de theller ikke. men ejg skal lige vise dig tingene en dag

Anmeld

10. januar 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Så har man været et smut forbi Scanningsklinikken i går fordi jeg var så usikker på scanningdamen på Rigets udsagn om, at jeg venter en pige...vil bare ikke knytte mig for meget til en lille pige hvis hun nu tog fejl....og hun lød ikke sikker

Men nu har jeg set bebsen igen og med egne øjne set, at det ER en bette pige der ligger og bokser rundt i maven på mig

Hun er bare så sød

Første billede siger sig selv og andet er...ja hendes lille tissetrold

Aj hvor vildt!!!!  Det er BARE SÅ TYDELIGT.. Ihhh.. Glæder mig helt vildt til i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.