Runa i 21. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Aj hvor vildt!!!!  Det er BARE SÅ TYDELIGT.. Ihhh.. Glæder mig helt vildt til i morgen..

Det skal du gøre  Man er slet ikke i tvivl og det betyder bare alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Det skal du gøre  Man er slet ikke i tvivl og det betyder bare alt!

Det er lige præcis det.. Jeg vil ikke være i tvivl! Glæder mig til at få bekræftelse!

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Det er lige præcis det.. Jeg vil ikke være i tvivl! Glæder mig til at få bekræftelse!

Glæder mig til at høre i morgen

Anmeld

10. januar 2010

Skouboe

Din overskrift har lige vakt vild jubel herhjemme. Min mand hedder Rune, og har prøvet at overbevise mig i ÅREVIS om at vi skal have en pige, der hedder Runa eller Runine...

suk!

Anmeld

10. januar 2010

Liljesilas

Tillykke tilykke tillykke Må være så skønt.

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

Skouboe skriver:

Din overskrift har lige vakt vild jubel herhjemme. Min mand hedder Rune, og har prøvet at overbevise mig i ÅREVIS om at vi skal have en pige, der hedder Runa eller Runine...

suk!

He he ja de mænd altså!! Men jeg synes din mand har helt ret

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Tillykke tilykke tillykke Må være så skønt.

Dét er det også  Glæd dig!!

Anmeld

10. januar 2010

Winnie

dorthemus skriver:

Så har man været et smut forbi Scanningsklinikken i går fordi jeg var så usikker på scanningdamen på Rigets udsagn om, at jeg venter en pige...vil bare ikke knytte mig for meget til en lille pige hvis hun nu tog fejl....og hun lød ikke sikker

Men nu har jeg set bebsen igen og med egne øjne set, at det ER en bette pige der ligger og bokser rundt i maven på mig

Hun er bare så sød

Første billede siger sig selv og andet er...ja hendes lille tissetrold

Endnu en gang tillykke med at det bliver en pige  

Jeg kan godt forstå at du gerne ville have det bekræftet. Selv fik jeg et meget usikkert udsagn om at det muuuuligvis var en pige denne gang, så regner ikke med noget og har fundet både pige og drenge navn.

Anmeld

10. januar 2010

Ansemusen

Åhr hvor er hun bare skøn sødeste  Og rigtig dejligt at hun VAR en lille hun  Jeg havde gjort det samme! Håber at se lidt flere billeder når vi ses! Ihh hvor jeg glæder mig til vi skal trille barnevogne

Knus

Anmeld

11. januar 2010

Dansker i England

Godt at du fik klarhed over kønnet - tillykke med hende. Håber, I begge har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.