Inspireret af en anden tråd.. Hvilken serie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Bondepigen

Manden er vist politibetjent og banker sin kone. Hun forsøger at få hjælp hos politiet, men ingen hjælp der. De tror simpelthen ikke på hende... og så-- ja...

Eller tager jeg helt fejl??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Findusinde

bondepigen skriver:

Manden er vist politibetjent og banker sin kone. Hun forsøger at få hjælp hos politiet, men ingen hjælp der. De tror simpelthen ikke på hende... og så-- ja...

Eller tager jeg helt fejl??

Hmm, mener manden er tandlæge... Det kan godt være hun går til politiet flere gange inden hun blir myrdet.. Det husker jeg desværre ikke..

Anmeld

11. januar 2010

Bondepigen

Findusinde skriver:

Hmm, mener manden er tandlæge... Det kan godt være hun går til politiet flere gange inden hun blir myrdet.. Det husker jeg desværre ikke..

Du har vist ret. Så lige et klip, hvor politiet kaldte ham doctor... Jeg blander vist to film sammen...

Anmeld

11. januar 2010

Findusinde

bondepigen skriver:

Du har vist ret. Så lige et klip, hvor politiet kaldte ham doctor... Jeg blander vist to film sammen...

Jah, det kan godt være.. SYns jeg godt ved hvad det er for en film du mener med at han er politibetjent.. Kan bare ikke lige komme i tanke om den...

Anmeld

11. januar 2010

Bondepigen

Findusinde skriver:

Jah, det kan godt være.. SYns jeg godt ved hvad det er for en film du mener med at han er politibetjent.. Kan bare ikke lige komme i tanke om den...

Nej det kan jeg heller ikke, men det glemmer jeg stille og roligt igen... Vil ikke risikere at blive skør af at lede efter den, som jeg var ved at blive ved at lede efter sangen der i går...

Anmeld

11. januar 2010

Findusinde

bondepigen skriver:

Nej det kan jeg heller ikke, men det glemmer jeg stille og roligt igen... Vil ikke risikere at blive skør af at lede efter den, som jeg var ved at blive ved at lede efter sangen der i går...

Hihi, jeg har opgivet at finde ud af hvad det er en for en sang.. Har de fundet ud af det? Thomas forsøgte i en time, så gad han ikke mere..

Anmeld

11. januar 2010

Bondepigen

Findusinde skriver:

Hihi, jeg har opgivet at finde ud af hvad det er en for en sang.. Har de fundet ud af det? Thomas forsøgte i en time, så gad han ikke mere..

Nej jeg tror ikke de har fundet ud af det. Jeg sad i 1½ time i nat for at finde den, så nu er jeg TRÆT.

Iiih hvor jeg hader, når man ved, hvad det er for en, men bare ikke kan huske hvad det er for en.... Øv øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.