Inspireret af en anden tråd.. Hvilken serie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Findusinde

Hej..

Nu fanger jeg liige stemningen fra en anden tråd med hensyn til hvilken sang..

Håber i kan hjælpe mig.. Det drejer sig om en serie der var i TV for 15-18 år siden vil jeg tro, den handler om en mand der myrder sin kone.. Han er tandlæge, det kan jeg sjovt nok huske.. Konens søster bliver ved med at holde på at det er ham der har gjort det.. Jeg kan huske at første eller andet afsnit slutter med at hans forældre skal sove i sønnens soveværelse, og da de slukker lyset bliver hele rummet lyst op, da politiet har brugt nogle pulver således de kan se blod.. Og det selvlysende pulver er OVERALT.. Vægge, gulv loft osv..

Jeg kan huske jeg var rigtig rigtig bange for den, men nu hvor der er gået en helt del år vil jeg vildt gerne se den igen..

Er det noget der siger jer noget? Kan overhovedet ikke huske hvad den hedder, hvilke skuespiller... Tror det er en serie der er lavet specielt til TV.. Tror den var i 2 måske 3 afsnit...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

oo

jeg kan godt huske den...men ikke navnet. jeg måtte nemlig ikke se den, men det havde stort set alle andre fra klassen gjort og så stillede de en hel masse spørgsmål til vores fysiklærer om det der selvlysende pulver. jeg tror nok den byggede på rigtige hændelser...sådan delvist i hvert fald.

Anmeld

10. januar 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

jeg kan godt huske den...men ikke navnet. jeg måtte nemlig ikke se den, men det havde stort set alle andre fra klassen gjort og så stillede de en hel masse spørgsmål til vores fysiklærer om det der selvlysende pulver. jeg tror nok den byggede på rigtige hændelser...sådan delvist i hvert fald.

Ja, det kan den sagtens ha gjort... Det lyder egentlig emget rigtigt.. Den var sindsyg god på daværende tidspunkt.. Jeg havde mareridt i 14 dage bagefter, og sov mellem mine forældre..

Anmeld

10. januar 2010

ekzunz

På engelsk hedder den In a childs Name.

Søsteren til den myrdede kæmper for forældreretten over de 2 små børn - og hun bliver spillet af Valerie Bertinelli (måtte lige google hende)

Den var go!!!!

Anmeld

10. januar 2010

Findusinde

Znuzke skriver:

På engelsk hedder den In a childs Name.

Søsteren til den myrdede kæmper for forældreretten over de 2 små børn - og hun bliver spillet af Valerie Bertinelli (måtte lige google hende)

Den var go!!!!

Du er simpelthen en SKAT! Jeg har jagtet den serie i jeg ved ikke hvor mange år!

Anmeld

10. januar 2010

ekzunz

Findusinde skriver:

Du er simpelthen en SKAT! Jeg har jagtet den serie i jeg ved ikke hvor mange år!

Tark.... Jeg skrev spørgsmålet på engelsk i google, og sørme om der ikke var andre der havde ledt efter den.

Men jeg håber godt nok ikke min computer bliver beslaglagt af politiet foreløbig - de vil da tro det værste om mig med de søgninger jeg har lavet denne weekend (har også forsøgt at finde den åndsvage sang)

Anmeld

10. januar 2010

Findusinde

Findusinde skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=uhBm08WEgS8 Det er liiiige nøjagtigt det der klip jeg kan huske.. Fårk, jeg får gåsehud når jeg ser den..

Anmeld

10. januar 2010

ekzunz

Findusinde skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=uhBm08WEgS8 Det er liiiige nøjagtigt det der klip jeg kan huske.. Fårk, jeg får gåsehud når jeg ser den..

Ja - det er også det klip jeg husker fra serien/filmen.

Men jeg husker nok mest søsteren. Synes hun var så fantastisk smuk dengang....

Men nu kom jeg lige til at søge efter den åndsvage sang igen....tror snart CIA tjekker os ud, med de søgninger jeg laver....

Anmeld

10. januar 2010

Findusinde

Znuzke skriver:

Ja - det er også det klip jeg husker fra serien/filmen.

Men jeg husker nok mest søsteren. Synes hun var så fantastisk smuk dengang....

Men nu kom jeg lige til at søge efter den åndsvage sang igen....tror snart CIA tjekker os ud, med de søgninger jeg laver....

Jeg kan også sagtens genkende hende nu hvor jeg har set billeder af hende, og manden tænkte jeg bare.. Nåååh ja! Det er da ham.. Super du har fundet ud af det for mig..

Jeg har også forsøgt at få Thomas til at finde ud af det med den sang, men han har opgivet..

Anmeld

10. januar 2010

oo

nice! jeg ved nu ikke om jeg tør se den...jeg får myrekryb bare af det klip der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.