Inspireret af en anden tråd.. Hvilken serie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

nice! jeg ved nu ikke om jeg tør se den...jeg får myrekryb bare af det klip der

Jeg fik også bare ståpels med det samme! Jeg er blevet SÅ bange for gysere siden jeg så the grugde...Jeg ved faktisk ikke om jeg tør se den igen.. Har søgt og søgt, den findes vist desværre ikke på DVD...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

oo

Findusinde skriver:

Jeg fik også bare ståpels med det samme! Jeg er blevet SÅ bange for gysere siden jeg så the grugde...Jeg ved faktisk ikke om jeg tør se den igen.. Har søgt og søgt, den findes vist desværre ikke på DVD...

the grudge var også vendepunktet for mig...hold kæft mand den var uhyggelig! vi har endda nedlagt forbud mod at man siger den der lyd hun siger herhjemme

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

Findusinde skriver:

Hej..

Nu fanger jeg liige stemningen fra en anden tråd med hensyn til hvilken sang..

Håber i kan hjælpe mig.. Det drejer sig om en serie der var i TV for 15-18 år siden vil jeg tro, den handler om en mand der myrder sin kone.. Han er tandlæge, det kan jeg sjovt nok huske.. Konens søster bliver ved med at holde på at det er ham der har gjort det.. Jeg kan huske at første eller andet afsnit slutter med at hans forældre skal sove i sønnens soveværelse, og da de slukker lyset bliver hele rummet lyst op, da politiet har brugt nogle pulver således de kan se blod.. Og det selvlysende pulver er OVERALT.. Vægge, gulv loft osv..

Jeg kan huske jeg var rigtig rigtig bange for den, men nu hvor der er gået en helt del år vil jeg vildt gerne se den igen..

Er det noget der siger jer noget? Kan overhovedet ikke huske hvad den hedder, hvilke skuespiller... Tror det er en serie der er lavet specielt til TV.. Tror den var i 2 måske 3 afsnit...

Den kan jeg godt huske...uarkkk  Jeg så den med en veninde da jeg boede i Århus og jeg gik fuldstændig i panik!! Jeg var nødt til at gå igennem universitetsparken for at komme hjem og jeg psykede mig helt op og løb bare igennem den der mørke park da jeg skulle hjem....det er noget af det mest uhyggelige jeg nogensinde har set

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

jeg kan godt huske den...men ikke navnet. jeg måtte nemlig ikke se den, men det havde stort set alle andre fra klassen gjort og så stillede de en hel masse spørgsmål til vores fysiklærer om det der selvlysende pulver. jeg tror nok den byggede på rigtige hændelser...sådan delvist i hvert fald.

Det er luminol man sprøjter på...

Anmeld

10. januar 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

the grudge var også vendepunktet for mig...hold kæft mand den var uhyggelig! vi har endda nedlagt forbud mod at man siger den der lyd hun siger herhjemme

Jeg hader også den lyd! Jeg havde en kæreste på det tidspunkt som syns det var overdrevet sjovt at sige lyden konstant! Nøøøøøj hvor blev jeg tosset!!!! Han blev sjovt nok også en eks kort tid efter.. Tildels fordi han fattede brik af når jeg sagde til ham at den lyd virkelig var ubehagelig for mig....

Anmeld

10. januar 2010

Dansker i England

Hvor sjovt at I taler om den film/serie herinde. I mange år har jeg tænkt på den scene med blodet på væggen, og jeg kunne ikke huske andet fra filmen, og ingen, jeg nogensinde har talt med, vidste, hvad jeg talte om. Så tusinde TAK for dette.

Anmeld

10. januar 2010

Findusinde

Dansker i England skriver:

Hvor sjovt at I taler om den film/serie herinde. I mange år har jeg tænkt på den scene med blodet på væggen, og jeg kunne ikke huske andet fra filmen, og ingen, jeg nogensinde har talt med, vidste, hvad jeg talte om. Så tusinde TAK for dette.

Det er znuzke vi må takke... Den scene var også noget af det eneste jegkunne huske.. Ville godt nok gerne se den igen..

Anmeld

10. januar 2010

Findusinde

dorthemus skriver:

Den kan jeg godt huske...uarkkk  Jeg så den med en veninde da jeg boede i Århus og jeg gik fuldstændig i panik!! Jeg var nødt til at gå igennem universitetsparken for at komme hjem og jeg psykede mig helt op og løb bare igennem den der mørke park da jeg skulle hjem....det er noget af det mest uhyggelige jeg nogensinde har set

Hehe, jeg har nok været en 12-13 år den gang, min far måtte forlade soveværelset så jeg kunne putte ved min mor, så bange var jeg...

Anmeld

10. januar 2010

katrine26

Findusinde skriver:

Hehe, jeg har nok været en 12-13 år den gang, min far måtte forlade soveværelset så jeg kunne putte ved min mor, så bange var jeg...

uhhhaaaa ja kan godt huske den film og lige præsis den scene.

vild uhyggelig.

gys

Anmeld

10. januar 2010

Dansker i England

Findusinde skriver:

Det er znuzke vi må takke... Den scene var også noget af det eneste jegkunne huske.. Ville godt nok gerne se den igen..

Jeg har lige været inde og google tv programmet, og har fundet ud af, at de vidste den for kun et år siden, og jeg så den ikke en gang, for jeg vidste ikke, hvad det var. Surt show. Så nu bliver jeg nødt til at købe den. HMM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.