Pige eller dreng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Ansemusen

Sabrina17 skriver:

Jeg vil ikke kunne sige det, da jeg kun har hørt om det Men de har fået det rigtige køn af vide begge 2.. Men ja, Kolding sygehus må vidst ikke udtale sig før uge 16+, af de grunde at det kan være det forkerte de fortæller forældrene (Og det kan jo ende ud i en retssag mm.) 

Men bebserne har i hvert fald fået kønnet i uge 9, men jeg ville nok heller ikke stole fuldt ud på dem, hvis de sagde jeg ventede en dreng i uge 12 Ved en almindelig scanning, vel og mærke

Knus...

Ja i uge 9 begynder kønsorganerne at skille sig ud fra hinanden. Men det kan stadig ikke ses på en scanning endnu! De billeder, som er vist på linket ovenfor viser jo også tydeligt at forskellen er minimal! Og det er jo på et rigtig billede og ikke en sløret 2D scanning. Jeg synes ikke at professionelle kan tillade sig at gisne om køn så tidligt. Det kan jo for nogle forældre være enormt svært at tackle at det pludselig viser sig at være det modsatte køn end det de ellers har forholdt sig til i ugevis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Ansemusen skriver:

Ja i uge 9 begynder kønsorganerne at skille sig ud fra hinanden. Men det kan stadig ikke ses på en scanning endnu! De billeder, som er vist på linket ovenfor viser jo også tydeligt at forskellen er minimal! Og det er jo på et rigtig billede og ikke en sløret 2D scanning. Jeg synes ikke at professionelle kan tillade sig at gisne om køn så tidligt. Det kan jo for nogle forældre være enormt svært at tackle at det pludselig viser sig at være det modsatte køn end det de ellers har forholdt sig til i ugevis!

Jamen du har da ret Jeg ville have det vildt dårligt at finde ud af det er en pige og ikke en dreng, som vi jo har fået at vide og derfor købt ALT i blå  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.