Pige eller dreng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.653 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Simplyred

Ja, jeg får jo 100 % svar på tirsdag, men kan ligeså godt gætte for sjov, efter scanningen i går, hvor jeg var 13 + 3)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

smokin

Thomsen77 skriver:

Ja, jeg får jo 100 % svar på tirsdag, men kan ligeså godt gætte for sjov, efter scanningen i går, hvor jeg var 13 + 3)

Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan kan du få svar allerede hvis du kun er 13+3?

Og jeg kan ærligt ikke se om det er en dreng eller pige

Hilsen

Zette som er 18+4 og først skal scannes vedr. køn i 20+0

Anmeld

10. januar 2010

Simplyred

Jeg får det at vide, fordi jeg har fået foretaget en moderkagebiopsi.....

ang. billedet, så synes jeg bare det ligner min datters kønsscanningsbillede en del.....-to streger)  Men nu må vi se)

Anmeld

10. januar 2010

M.O.A.R.

Man kan da først få 100 % sikkert svar når  man er ovre uge 16 eller 17 har jeg fået at vide. De kan kun gætte når du ikke er længere henne.

Rosa herinde fik også at vide tidligt hun skulle have en pige, men det viste sig det bliver en dreng, så tror ikke du skal tage så højtideligt hvad du får at vide, er sikker på det ville være lækkert at vide tidligt, men du skal ikke regne med noget før omkring uge 18

Malene 25+5

Anmeld

10. januar 2010

louise8723

MaleneF skriver:

Man kan da først få 100 % sikkert svar når  man er ovre uge 16 eller 17 har jeg fået at vide. De kan kun gætte når du ikke er længere henne.

Rosa herinde fik også at vide tidligt hun skulle have en pige, men det viste sig det bliver en dreng, så tror ikke du skal tage så højtideligt hvad du får at vide, er sikker på det ville være lækkert at vide tidligt, men du skal ikke regne med noget før omkring uge 18

Malene 25+5

Ved en moderkagebiopsi er det 100& svar såeh-.

Anmeld

10. januar 2010

M.O.A.R.

Thomsen77 skriver:

Jeg får det at vide, fordi jeg har fået foretaget en moderkagebiopsi.....

ang. billedet, så synes jeg bare det ligner min datters kønsscanningsbillede en del.....-to streger)  Men nu må vi se)

nu nåede vi at oprette indlægget samtidigt

Vidste ikke man kan få det at vide ved en moderkageprøve, og heller ikke at det var  derfra du skulle have resultatet

Malene 25+5

Anmeld

10. januar 2010

smokin

Jeg fik afvide at de hellere ville scanne mig i uge 20 end 16 eller 17 hvor det rigtigt nok er muligt at få svar allerede.

Jeg kender ikke til om man kan få kønnet afvide via moderkagebiopsi 

Anmeld

10. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Babyen har allerede fået køn i uge 9., så man burde et eller andet sted kunne se det tidligt - jeg kender nogen der fik kønnet konstateret i uge 12 ved en NF.. Vi fik det at vide i uge 18.. Men jeg har ingen anelse om en moderkagebiopsi

Det er svært at sige... Men ...

Mit gæt er en lille dreng  

Knus.. 32+4

Anmeld

10. januar 2010

Simplyred

Men er der nogen der kan give et bud på hvad det ligner??

Anmeld

10. januar 2010

Simplyred

En lille dreng??? Hold da op, hvor er det sjovt) Jeg har sagt til min mand at det da 100 % sikkert er en pige, men han slår fast at det stadig godt kan være en dreng;o)

Han blev glad for at høre dit gæt, for han "hader" nå jeg har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.