Pige eller dreng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

maria_wlt

Jeg fik foretaget en moderkagebiopsi i uge 12 og det giver 100 procent svar på kønnet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

På det billede du har vedhæftet kan jeg hverken se baby eller køn..... Heller ikke i cirklen hvor der er sat ring.....Det er måske bare mig der er blind? ;-)

Anmeld

10. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg fik også en moderkage prøve da jeg ventede nichlas og svaret er 100% sikkert får man afvide, selvom kønnet ikke er kommet endnu mellem benene, kan de se om der er testatoron eller østrogen, på den måde ved de med sikkerhed hvilket køn det er.. mener det er sådan det var..

sagde de noget til scanningen om hva de troede det er.. man kan jo ikke rigtig vide efter billedet hva det er, men mit gæt er en pige..

knus karina som fik en dejlig dreng og venter en lille dren mere 35+5

Anmeld

10. januar 2010

Simplyred

Jordemoderen ville ikke rigtig udtale sig, men hun sagde alligevel til sidst, at hendes gæt var en pige;o)

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gætter også på en lille pige udfra den erfaring at min søn så anderledes ud mellem benene i samme uge

Kh

Rosa

PS. jojo, moderkagebiopsien kigger jo på barnets kromosomer, og de kan ikke lyve...

Anmeld

10. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Thomsen77 skriver:

En lille dreng??? Hold da op, hvor er det sjovt) Jeg har sagt til min mand at det da 100 % sikkert er en pige, men han slår fast at det stadig godt kan være en dreng;o)

Han blev glad for at høre dit gæt, for han "hader" nå jeg har ret

Hihi, jamen bare bebs er sund og rask Men ville da være dejligt med en dreng, når I har en pige derhjemme Men du må endelig sige til, om jeg har ret på tirsdag Men jeg er meget bedre til at gætte ved at se maven.. Kan du sætte billed ind, så jeg kan se?

Knus...

Anmeld

10. januar 2010

Simplyred

Fandt lige en interessant side på nettet! Det er HELT VILDT så meget piger og drenge ligner hinanden forneden det første stk tid!!...-tror sgu den her debat er mere åben end jeg havde regnet med;o)    http://baby2see.com/gender/external_genitals.html

Anmeld

10. januar 2010

Ansemusen

Babyen har allerede fået køn i uge 9., så man burde et eller andet sted kunne se det tidligt - jeg kender nogen der fik kønnet konstateret i uge 12 ved en NF.. Vi fik det at vide i uge 18.. Men jeg har ingen anelse om en moderkagebiopsi

Det er svært at sige... Men ...

Mit gæt er en lille dreng  

Knus.. 32+4

Problemet er at det er umuligt at se på en scanning så tidligt! Så mange som får kønnet at vide før uge 16 får et forkert svar. Man siger at man ikke kan se det på scanning tidligere end det. Og dem som siger det har jo 50 procent chance for at gætte rigtigt

Jeg gætter på en pige!

Anmeld

10. januar 2010

luckas-mor

jeg tør gost gætte på en lille dreng.. men det er jo ikk til a sige hehe

knus natascha 34+6--

med en lille prinse dreng--

Anmeld

10. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Ansemusen skriver:

Problemet er at det er umuligt at se på en scanning så tidligt! Så mange som får kønnet at vide før uge 16 får et forkert svar. Man siger at man ikke kan se det på scanning tidligere end det. Og dem som siger det har jo 50 procent chance for at gætte rigtigt

Jeg gætter på en pige!

Jeg vil ikke kunne sige det, da jeg kun har hørt om det Men de har fået det rigtige køn af vide begge 2.. Men ja, Kolding sygehus må vidst ikke udtale sig før uge 16+, af de grunde at det kan være det forkerte de fortæller forældrene (Og det kan jo ende ud i en retssag mm.) 

Men bebserne har i hvert fald fået kønnet i uge 9, men jeg ville nok heller ikke stole fuldt ud på dem, hvis de sagde jeg ventede en dreng i uge 12 Ved en almindelig scanning, vel og mærke

Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.