Ansemusen skriver:
Hvad med at tage en snak med banken og få dem til at lægge budget sammen med dig? De regner ud hvor mange faste udgifter du har på et år og deler det ud på 12 måneder, og så går der det beløb til budgetkontoen hver måned. Nogle måneder bliver der så trukket mindre end gennemsnittet og nogle måneder mere. Men pengene fra måneden med færre udgifter står der jo til de dyre måneder. Så bliver ALT betalt også din husleje og du ved hvad du har til dig selv og husholdningen hver måned. Ville det ikke være en idé?
Selvfølgelig skal man lige holde øje de første par måneder, hvis de ligger højere end gennemsnittet, da der da jo ikke er blevet bygget et overskud oå å budgetkontoen endnu, men så overfører du bare de ekstra penge de første par måneder. Her fungerer det fint sådan og det er også banken som har hjulpet med at få det hele med 
tjo det er jo sådan budgetten er bygget op, men de er bare ikke nok penge til alle udgifter.... nogle måneder går det lige op, men de fleste ender i gæld og minus, sååååå jeg tjener ganske enkelt bare ikke nok.... så sådan er det, mit liv i en nøddeskal

jeg må hænge i og vente på diverse gældsposter er nede så bliver det bedre, det har bare så skide lange udsigter desværre....
Anmeld