En budget konto (som jeg selvfølgelig har mig) er altså ikke en skid værd, hvis lønnen bare ikke er høj nok.....
sorry det sure opstød, men det er altid folks løsning, man får jo ligesom bare ikke flere penge at rutte med, bare fordi kontoen hedder budget...
Hihiii, hvor har du ret.
Men altså .....den har jo det formål at skulle rumme ens samlede faste udgifter, så man ikke står og bliver forskrækket over en regning, som enten var overset eller uforudset. LIGESOM du jo netop frygter og stresser over!
Hvad med PBS, så dine regninger kører og bliver betalt fast hver måned?
Så skal du ikke selv sidde med det fysisk og føle dig stresset og nede 
Hmm...Men nu jeg læser nærmere efter, så er det vist ikke det at sidde med betalingerne, som sådan der stresser dig, men mere dét at pengene bare ikke er der !?! .....det er jo en helt anden snak. Så hjælper det jo ikke en hujende fis, at pengene bliver smidt ud til dit og dat, hvis der bare ikke er nok af dem...altså penge!
Hvad med at tage en sund snak med din bankrådgiver. Måske h*n kan hjælpe dig med at finde et pusterum, og lave noget om, som giver dig lidt mere luft - økonomisk.
Ofte gør vi jo bare som vi plejer, og betaler troligt de udgifter som vi har .....men måske overser vi, at der er nogle nye eller andre muligheder...!?!
Anmeld