Eva skriver:
Jamen, hvis du deler dem op og betaler det du skal hver måned, så skal du da ikke selv sidde og regne på det...uden en budget har du vel heller ikke flere penge...jeg vil hellere vide at jeg har 300kr hver måned at gøre godt med og at regningerne bare betales end selv at sidde ig stresse og spekulere..
Jeg har alt for tit vret ude for at når mine regniner alle gik på betalingsservice, så var det altid min husleje der ikke blev betalt, hvis der manglede bare 100 kroner.... Og den SKAL betales uanset hvad.... Derfor er det kun min husleje der er på betalingsservice, resten sidder jeg med på girokort stadig, så jeg bedre kan holde styr på det....
Jeg er en spadser til tal og den slags, så jeg e rnødt til at have det fysisk i hånden for at kunneholde styr på det. Især efter de mange bommerter der er sket når banken har håndteret det og jeg bare skulle tjekke....
Så altså budgetten tager det den skal have, plus resten til ekstra regninger eller hvaddet nu måtte være, og så har jeg altså så sjældent noget tilbage....
Men faktisk er de gange hvor jeg er mest stresset, de gange hvor alt går lige op, for så bliver jeg nervøs for at jeg har glemt, eller overset, eller endnu ikke modtaget en eller anden skyhøj regning som er super vigtigt....

Men men men går det helt alt denne måned, på trods af at det sikkert alt er fint, så har jeg altid den 20. at se frem til, ikke...... nåh det lever jeg altså på lige nu.... ellers går jeg helt kold tror jeg
Anmeld