Okay så kom MIN bekymring over vægten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Koen.

Snuffler25 skriver:

Jeg var til jordemoder igår og der skønnede hun baby til at veje godt 1300 gram... wow det er alligevel meget? Og så må livmoder og moderkage også veje noget.. og så hvis jeg har fået mere vand i kroppen, som jeg fornemmer i benene i hvert fald.. - jamen med alt det så ER det jo ik bare mig der har smidt så meget mere end jeg plejer, det ER også baby som vejer til Blev jo flov over at min vægt pludselig var steget SÅ meget!

Men det bliver nok værre endnu he...

ja woaw Så er din bebser da noget større end min..
Var til vægtskanning sidste mandag altså i uge 25 + 2 og der vejede min prinsesse kun 750g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Bare mig..

Jeg er også den heldige vinder af + ca 7 kg. Jeg er 22+6 idag. Så bare rolig, du er vidst ikke den eneste

Anmeld

13. januar 2010

Pige2009

Jeg havde taget 8 kg. på i uge 26, og tog i alt 10 kg. på under hele min graviditet. De fleste tager på i stimer, så man kan ikke altid regne med det.

Allerede 14 dage efter fødslen havde jeg smidt dem alle +2 kg mere, men jeg ammer også fuldt ud

K.H. Linda med Laura på 11 uger

Anmeld

14. januar 2010

Snuffler25

Linda2009 skriver:

Jeg havde taget 8 kg. på i uge 26, og tog i alt 10 kg. på under hele min graviditet. De fleste tager på i stimer, så man kan ikke altid regne med det.

Allerede 14 dage efter fødslen havde jeg smidt dem alle +2 kg mere, men jeg ammer også fuldt ud

K.H. Linda med Laura på 11 uger

Åååh håååber det samme sker for miiiig  Både med antal kg du tog på i vægt og at de alle bare mirakuløst rasler af mig bagefter

Anmeld

14. januar 2010

Snuffler25

tanjaj19 skriver:

ja woaw Så er din bebser da noget større end min..
Var til vægtskanning sidste mandag altså i uge 25 + 2 og der vejede min prinsesse kun 750g

Wow en forskel....... der er jo kun hvad.. 14 dage ca. mellem vores babyer??  Sker der så meget på 14 dage mon.. ?

Har lige tjekket baby.dk's uge for uge side: https://www.baby.dk/videnom/376p406/graviditeten-uge-for-uge-uge-28-babyblink-og-straekmaerker.aspx
Her står der at det godt kan passe den ska veje de 1300 gram i uge 28...

Satser på det må passe

Anmeld

18. januar 2010

LinLin

Sisley skriver:

6 kg er ingenting! Jeg vil synes det er mega flot hvis man kan holde det under 10 kg i løbet af en graviditet!!! Du SKAL tage på - det er det din krop har behov for.

Tror altså det anbefales at man ikke tager på hvis man er (meget) overvægtig, når man bliver gravid...

Anmeld

18. januar 2010

Snuffler25

Mor til David skriver:

Tror altså det anbefales at man ikke tager på hvis man er (meget) overvægtig, når man bliver gravid...

Tror man så skal være i en højere vægtklasse end mig dog... min læge eller jordemoder har ikke nævnt noget overfor mig i den retning i hvert fald.

Og helt at undgå at tage på, ka man vel ikke, da baby, livmoder, moderkage alt sammen vejer i sig selv

Anmeld

18. januar 2010

LinLin

Tror man så skal være i en højere vægtklasse end mig dog... min læge eller jordemoder har ikke nævnt noget overfor mig i den retning i hvert fald.

Og helt at undgå at tage på, ka man vel ikke, da baby, livmoder, moderkage alt sammen vejer i sig selv

Det siger jeg heller ikke  Den anden der skrev bare man SKULLE tage på - det tror jeg ikke er rigtigt, men de fleste gør det jo! (tog selv 11 kg på) Har da læst om en del herinde der har tabt sig i løbet af graviditeten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.