Okay så kom MIN bekymring over vægten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Snuffler25

CHOK! Gik på vægten idag, har ikke været på den i flere uger - ved ikke hvorfor. Men vægten sagde +6 kg ! Jeg har taget 6 kg på siden lige inden jeg blev gravid!

Lige inden jul vejede jeg mig og der havde jeg taget 3,5 kg på. Synes godt nok de sidste kg er kommet HURTIGT!

Jeg er præcis 27 uger henne idag... - hvor meget havde i taget på da I var i uge 27 ??

Blev helt chokeret *gisp*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Diana...

-2 men jeg var os syg. 6kg er jo ikke meget det da lang fra de 30 

Anmeld

10. januar 2010

Koen.

hejsa:-)

Jeg har taget 12 kg på ( 26 + 1 ), men var så også tynd inden jeg blev gravid..
vejede 42 kg inden og er 1, 57 høj:-)

så sys ikke 6 kg er så meget

Tanja 26 + 1

Anmeld

10. januar 2010

Tjuls

Jeg tog ca 30 kg på, så synes ikke 6 kg er meget i uge 27. Ved dog ikke lige, hvor meget jeg havde taget på der.

Men jeg havde så også en svær graviditet, hvor jeg ikke kunne bevæge mig særligt meget, og kun ved hjælp af krykker

Anmeld

10. januar 2010

Snuffler25

tanjaj19 skriver:

hejsa:-)

Jeg har taget 12 kg på ( 26 + 1 ), men var så også tynd inden jeg blev gravid..
vejede 42 kg inden og er 1, 57 høj:-)

så sys ikke 6 kg er så meget

Tanja 26 + 1

Ej ja okay - du har da været det mindste lille nips Det kan jeg så alligevel ikke prale af, havde et lidt for højt BMI tal inden jeg blev gravid - har altid været lidt buttet... så måske det er derfor det kommer som et chok at jeg har taget 6 kg på udover det jeg har i forvejen

Håber på et mirakel efter fødsel - "kære gud, lad amningen udføre mirakler"

Anmeld

10. januar 2010

Koen.

Snuffler25 skriver:

Ej ja okay - du har da været det mindste lille nips Det kan jeg så alligevel ikke prale af, havde et lidt for højt BMI tal inden jeg blev gravid - har altid været lidt buttet... så måske det er derfor det kommer som et chok at jeg har taget 6 kg på udover det jeg har i forvejen

Håber på et mirakel efter fødsel - "kære gud, lad amningen udføre mirakler"

Ja så er det nok derfor at det kommer som et chok, men du skal se kiloerne forsvinder nok ligeså snart du har født jeg håber dog at nogle af mine bliver, da det ikke altid er let og finde tøj når man er så tynd

Men held og lykke med det hele

Anmeld

10. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Tja, jeg er i uge 33 (32+4) Og jeg har lige været på vægten i dag og den sagde - 2 kilo fra de 17,5 kilo jeg havde taget på sidst jeg var på vægten.. Så jeg har taget 15,5 kilo på, så jeg vil sige at 6 kilo er INGENTING

Men kender følelsen af WHAT???! Prøv lige igen.. Men den er sikkert god nok, og du skal bare være glad for du ikke, ligesom jeg, havde taget 17,5 kilo på i uge 26-27

Knus Sabrina

Anmeld

10. januar 2010

Sisley

6 kg er ingenting! Jeg vil synes det er mega flot hvis man kan holde det under 10 kg i løbet af en graviditet!!! Du SKAL tage på - det er det din krop har behov for.

Anmeld

10. januar 2010

LouiseNielsen

Jeg gik ind i uge 28 igår og jeg vejer 5 kg mindre end det jeg vejede da jeg blev gravid... Så det er dejligt  Jeg vejede 101 kg da jeg blev gravid, så kan vist rolig sige jeg var en buttet en af slagsen, derfor er jeg kun glad for at jeg ikke har taget på endnu, men omvendt....

Anmeld

10. januar 2010

lion

Først jeg er ikk en lille nips ting, jeg har et for højt BMI.

Da jeg ventede Cassandra tabte jeg mig lidt i starten og da jeg fødte sagde vægten 10 kilo mere end da jeg fandt ud af jeg var gravid. Jeg tog det meste på til sidst, de sidste 2 mdr. Jeg fødte d. 3 aug 2008 og da jeg kom hjem fra sygehuset d. 6 aug sagde vægten det samme som før jeg blev gravid.

Denne gang er lidt mærkeligere, jeg er i dag 34+2 og jeg vejer 8 kilo mindre end da jeg fandt ud af jeg var gravid, hvis det er har jeg et fotoalbum af min mave, så kan du se at den er ikk lille selvom jeg ikke "rigtig" har taget på. Jeg har nemlig været nede på minus 10 kilo.

Så 6 kilo er ingen ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.