lion skriver:
Først jeg er ikk en lille nips ting, jeg har et for højt BMI.
Da jeg ventede Cassandra tabte jeg mig lidt i starten og da jeg fødte sagde vægten 10 kilo mere end da jeg fandt ud af jeg var gravid. Jeg tog det meste på til sidst, de sidste 2 mdr. Jeg fødte d. 3 aug 2008 og da jeg kom hjem fra sygehuset d. 6 aug sagde vægten det samme som før jeg blev gravid.
Denne gang er lidt mærkeligere, jeg er i dag 34+2 og jeg vejer 8 kilo mindre end da jeg fandt ud af jeg var gravid, hvis det er har jeg et fotoalbum af min mave, så kan du se at den er ikk lille selvom jeg ikke "rigtig" har taget på. Jeg har nemlig været nede på minus 10 kilo.
Så 6 kilo er ingen ting.
Jeg synes det lyder facinerende, at du allerede da du tog hjem fra hospital efter fødsel - var nede på samme vægt som inden du blev gravid
Jeg HÅBER at det samme vil ske for mig.. for jeg må indrømme, at det er MEGET SVÆRT at forestille sig at skulle prøve at "tabe" mig eller lignende nu... mentalt tror jeg slet ikke jeg er i stand til det. Men har holdt en pause fra min svømning og det er ikke blevet til så mange gå-ture med hundene nu hvor det er så glat.. - så skal nok til at igang igen, så kan jeg måske kontrollere det 
Tak til de som mener at 6 kg ikke er meget når jeg er 27 uger henne.. men de 6 kg har gjort, at jeg for første gang idag har set tallet 100 på min vægt - det er derfor jeg blev så chokeret og det skulle jeg nok have fortalt i 1. indlæg - men man er jo nok altid lidt flov over at sige sin vægt højt
Så for mit vedkommende må det helst ikke blive alt for mange kg endnu 
Mærkeligt som dette kan svinge fra kvinde til kvinde hva? Både hvor meget hun tager på - men også hvor meget hun taber sig efter fødslen, hvor hurtigt hun gør det og HVORDAN hun gør det ikke mindst!
Tak fordi I svarer - betyder lidt at høre at andre er i samme båd jo.. føler mig som en hvaaaaal idag 
Anmeld