NS-træf i Jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

HVAD VIL SÅ PASSE JER ANDRE BEDST
LØRDAG DEN 27 FEBRUAR eller
SØNDAG DEN 28 FEBRUAR ???

Håber bare det kan lade sig gøre, at komme frem til en dato, som passer alle

Desværre..............Jonas har fødselsdag d. 27 feb. Og Ida har d. 1 marts................så vi skal holde fødselsdag både lørdag og søndag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Ida.

Jeg har skrevet d. 27. kl. 11 i min kalender...tidspunktet er ikke så  vigtigt for os, vi skal jo ikke køre så langt

Anmeld

12. januar 2010

Ida.

Arh for pokker da også Mette...hmmm?

Anmeld

12. januar 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Jeg vil meget gerne medbringe kage

...juhuu. Det håbede jeg også lidt på   

Anmeld

12. januar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

10 eller 11 det passer fint. Det tager jo nok ca. 2 timer at køre turen.... hvis sneen er væk

Hvis vi aftaler 11:00, så har alle ordentlig tid til at komme frem...

Anmeld

12. januar 2010

JustAnotherName

Desværre..............Jonas har fødselsdag d. 27 feb. Og Ida har d. 1 marts................så vi skal holde fødselsdag både lørdag og søndag.

Aarrghhhh altså.

Jeg håbede lige sådan, at det var lykkedes at gøre alle glade, og finde en dag som passede alle godt. Ihh.....  ......Then what? Ny dato?!
Vil jo gerne at du og prinesse Anna og lille Ida også kan komme og være med!

Anmeld

12. januar 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Aarrghhhh altså.

Jeg håbede lige sådan, at det var lykkedes at gøre alle glade, og finde en dag som passede alle godt. Ihh.....  ......Then what? Ny dato?!
Vil jo gerne at du og prinesse Anna og lille Ida også kan komme og være med!

Vi vil altså blive rigtig glade hvis det kan lade sig gøre........... Men hvis vi er de eneste, der er forhindret, så må i andre jo holde det uden vores fantastiske deltagelse.............bliver nok knap så sjovt, men lad nu det ligge................

Anmeld

12. januar 2010

JustAnotherName

Jeg kommer lige med et sidste forslag til et par datoer.
Og hvis der er nogen der er forhindret, så må jeg bare slå igennem og holde ved den 27énde som nu er den dato, hvor flest kan.

Jeg håber dog at én af disse datoer vil kunne gøre, at ALLE der har interesse i at ses, kan komme.

Forslagene er så følgende :
Lørdag den 6 februar
Søndag den 21 februar eller
Lørdag den 6 marts (der er godt nok lang tid til!!)

Er I ikke søde at skrive ALLESAMMEN, hvilken dato der passer Jer bedst, eller om I er åbne for alle dagene, eller 100% forhindret en bestemt dato. Så ser vi om det kan lade sig gøre, at finde en dag, hvor vi alle kan.
Kan det ikke lade sig gøre, så holder vi som sagt ved den 27/2, og må så desværre ses uden Mette.

Håber at se Jer allesammen     Knus  

Anmeld

13. januar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Og hvis der er nogen der er forhindret, så må jeg bare slå igennem og holde ved den 27énde som nu er den dato, hvor flest kan.

Jeg håber dog at én af disse datoer vil kunne gøre, at ALLE der har interesse i at ses, kan komme.

Lørdag den 6 februar

Er I ikke søde at skrive ALLESAMMEN, hvilken dato der passer Jer bedst, eller om I er åbne for alle dagene, eller 100% forhindret en bestemt dato. Så ser vi om det kan lade sig gøre, at finde en dag, hvor vi alle kan.
Kan det ikke lade sig gøre, så holder vi som sagt ved den 27/2, og må så desværre ses uden Mette.

Jeg tror egentlig godt jeg kan de 3 datoer også. 

Dog står d. 6. marts også som en af datoerne på odensemødet, men det er ikke besluttet endnu

Anmeld

13. januar 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Lørdag den 6 februar

HELST d. 6. februar eller d. 6. marts...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.