NS-træf i Jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.956 visninger
124 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

JustAnotherName

Hej piger.

Jeg synes vi gik lidt i stå igen....
Nu tog Ida ellers så fint initiativ.....så følger jeg lige lidt op på det 

Umiddelbart lader det til, at de fleste har bedst mulighed for at ses, hvis det er en weekend. Og for os andre er det vist ligemeget, om det er weekend eller hverdag? (os der går hjemme endnu) - er det ikke?

Men er der så nogen, som kun kan lige eller ulige uger/weekender, eller lignende? Er der flere hensyn der skal overvejes, inden vi fastsætter en endelig dato?
For vi må vist hellere snart se at komme frem til en KONKRET DATO for mødet, hvis det skal blive til noget 

Jeg selv er pt. mere eller mindre åben for enhver dato/weekend....tror jeg.

Men jeg ved ikke hvor vi skal være. Mit hjem rummer som sagt ikke ret meget plads. Så hvis vi bliver meget mere end 8-10 personer IALT, så kan vi vist ikke være her!

SKRIV VENLIGST LIGE OM DU KOMMER OG HVOR MANGE BØRN DER MEDFØLGER

Her er jeg jo 1 voksen + 2 børn = 3 personer.
Og jeg ved at Ida også har to = 3 personer
....så er vi oppe på 6 personer indtil videre....

Hvad med Jer andre ....har i stadig lyst? Og hvor mange kommer I ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

anna-jonas

Hej Katrine!

Vi har jo god plads herhjemme..............kan nok godt være 15 personer. Men for at være helt ærlig, så har jeg ikke det nødvendige overskud lige pt. til at lægge hus til.

Jeg kan ikke d. 16-17 jan. ellers er jeg rimelig ledig (endnu ihvertilfælde).

Knus Mette

Anmeld

9. januar 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Hej piger.

Jeg synes vi gik lidt i stå igen....
Nu tog Ida ellers så fint initiativ.....så følger jeg lige lidt op på det 

Umiddelbart lader det til, at de fleste har bedst mulighed for at ses, hvis det er en weekend. Og for os andre er det vist ligemeget, om det er weekend eller hverdag? (os der går hjemme endnu) - er det ikke?

Men er der så nogen, som kun kan lige eller ulige uger/weekender, eller lignende? Er der flere hensyn der skal overvejes, inden vi fastsætter en endelig dato?
For vi må vist hellere snart se at komme frem til en KONKRET DATO for mødet, hvis det skal blive til noget 

Jeg selv er pt. mere eller mindre åben for enhver dato/weekend....tror jeg.

Men jeg ved ikke hvor vi skal være. Mit hjem rummer som sagt ikke ret meget plads. Så hvis vi bliver meget mere end 8-10 personer IALT, så kan vi vist ikke være her!

SKRIV VENLIGST LIGE OM DU KOMMER OG HVOR MANGE BØRN DER MEDFØLGER

Her er jeg jo 1 voksen + 2 børn = 3 personer.
Og jeg ved at Ida også har to = 3 personer
....så er vi oppe på 6 personer indtil videre....

Hvad med Jer andre ....har i stadig lyst? Og hvor mange kommer I ??

vi kan godt Latifa og mig

Skal på kursus nu her tirs og ons, og d. 18,19,20 og 21.. ellers er jeg fri på markedet

Anmeld

10. januar 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Hej Katrine!

Vi har jo god plads herhjemme..............kan nok godt være 15 personer. Men for at være helt ærlig, så har jeg ikke det nødvendige overskud lige pt. til at lægge hus til.

Jeg kan ikke d. 16-17 jan. ellers er jeg rimelig ledig (endnu ihvertilfælde).

Knus Mette

Det er bare helt OK Mette....
Men hvis du har lyst til at komme ud, hvor mange ville I så komme?

Anmeld

10. januar 2010

JustAnotherName

Trinehw skriver:

vi kan godt Latifa og mig

Skal på kursus nu her tirs og ons, og d. 18,19,20 og 21.. ellers er jeg fri på markedet

Anmeld

10. januar 2010

JustAnotherName

Som det ser ud lige nu, så kan vi nok godt klemme os sammen og være herhjemme....

Men det skal jo ikke afholde andre fra også at ville ses. Så finder vi bare et andet sted at være, hvis vi bliver for mange. Og jo flere jo bedre, når det nu skal være. Vil jo gerne møde så mange af Jer som muligt!

Anmeld

10. januar 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Det er bare helt OK Mette....
Men hvis du har lyst til at komme ud, hvor mange ville I så komme?

Vi ville komme 3 stk.

Knus Mette

Anmeld

10. januar 2010

TbCp

Vi kommer 2 stk. 
15 + 16 + 30 kan jeg ikke i januar. Bliver det hen i februar er det vist kun 1. weekend jeg er optaget.

Hvis det ender med at jyllands træffet ligger lige oven i Odense træffet, tror jeg dog det bliver Odense træffet jeg tager til, men lad os håbe det ikke er tilfældet 

Anmeld

10. januar 2010

KWL

Hejsa

Pigerne og jeg vil gerne komme. Kan også godt ligge hus til

Men tre personer

Anmeld

10. januar 2010

Ida.

Ja vi vil også gerne komme alle tre pt er jeg rimelig åben mht dato - min kære husbond fylder 30 år d. 20. januar, så på et tidspunkt skal vi nok have noget fødselsdag, men det er endnu ikke lagt fast - vi skal ikke holde fest, det har vi ikke råd til - men jeg tror helst jeg vil undgå at skulle lægge hus til denne gang.

Jeg ville gerne have været med i Odense, men jeg synes simpelthen det er for langt at køre med to børn alene

/Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.