NS-træf i Jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

KWL

JustAnotherName skriver:

Ja, der er da lige et stykke vej.....
Men du vil til gengæld få mødt en masse skønne mødre og lækre unger. Og vi vil også meget gerne møde dig og dine to smukke prinsesser 

......Men jeg forstår godt din betænkelighed. Jeg ved heller ikke om jeg selv ville komme afsted, hvis jeg skulle til Struer med mine to små...
Ligeså meget fordi vi pt, står uden bil (kørte jo galt i vores stationcar d.1/1), og jeg ikke ville kunne have div. udstyr med.
Og så ER det jo også bare en lidt lang tur med sådan en lille én (Celina)....

Men jeg HÅBER da, at du har mod på det..... 

Ville SÅ gerne møde jer alle sammen. Nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

JustAnotherName

Trinehw skriver:

vi kan godt Latifa og mig

Skal på kursus nu her tirs og ons, og d. 18,19,20 og 21.. ellers er jeg fri på markedet

Hvad siger du til enten den 13 eller 20 februar ??

Og til at det evt. blev i vores forsamlingshus (Romalt, som ligger lidt udenfor Randers), hvor vi selv medbringer diverse mad og drikke ??

Anmeld

10. januar 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Hej Katrine!

Vi har jo god plads herhjemme..............kan nok godt være 15 personer. Men for at være helt ærlig, så har jeg ikke det nødvendige overskud lige pt. til at lægge hus til.

Jeg kan ikke d. 16-17 jan. ellers er jeg rimelig ledig (endnu ihvertilfælde).

Knus Mette

Og til at det evt. blev i vores forsamlingshus (Romalt, som ligger lidt udenfor Randers), hvor vi selv medbringer diverse mad og drikke ??

Anmeld

10. januar 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Ja vi vil også gerne komme alle tre pt er jeg rimelig åben mht dato - min kære husbond fylder 30 år d. 20. januar, så på et tidspunkt skal vi nok have noget fødselsdag, men det er endnu ikke lagt fast - vi skal ikke holde fest, det har vi ikke råd til - men jeg tror helst jeg vil undgå at skulle lægge hus til denne gang.

Jeg ville gerne have været med i Odense, men jeg synes simpelthen det er for langt at køre med to børn alene

/Ida

Anmeld

10. januar 2010

TbCp

Så bedes sneen dog være væk inden.... vi kører stadig på sommerdæk 

Anmeld

10. januar 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Vi kan begge dage - og forsamlingshus er fint...

Anmeld

12. januar 2010

Vinker

Vi ville også vildt gerne med, men krak siger at der er 192,6 km fra Esbjerg v og til Randers SØ

Anmeld

12. januar 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Fint........... kan begge dage..................og forsamlingshus er helt fint.

Knus Mette

Anmeld

12. januar 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Nu skrev jeg godt nok, at vi kunne begge dage - MEN det ville være noget mere optimalt en anden dato, da Pelle skal på forretningsrejse til Dubai fra d. 14. TIDLIGT om morgenen til d. 20. februar - hvor han vist er hjemme engang over middag, så vi vil nok gerne være sammen med ham - tror vi alle kommer til at savne hinanden .

HVIS det ikke kan blive en helt anden dato, så er det bedst d. 20....

Anmeld

12. januar 2010

JustAnotherName

HVAD VIL SÅ PASSE JER ANDRE BEDST
LØRDAG DEN 27 FEBRUAR eller
SØNDAG DEN 28 FEBRUAR ???

Håber bare det kan lade sig gøre, at komme frem til en dato, som passer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.