Total tøsefornærmet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Anja.t skriver:

Først: Tak for din støtte og forståelse

Det er en god ide, det med at han droppe de andre to jobs!

Nu har jeg levet med en kok i syv år, og der op og nedture. Men det skal nok gå, så længe man kæmper for det.

Man har bare en anderledes hverdag end andre og det kan være lidt hårdt til tider og andre gange er det en fordel.

Det var så lidt

Ja, der er op og nedture!! Jeg kender til dem Jeg NYDER de dage han har fri og kun har dagen sammen med mig Men når han, ligesom din, bruger den eller de dage på andre ting, fx fest, bliver jeg lidt tøset, specielt fordi min kæreste også ALTID skal lave den forp***** mad.... ! Og derfor skal tidligere afsted og kommer meget sent hjem...  

Men ja, håber det bliver anderledes når først Bassemand kommer ud og han "kun" har sit arbejde som kok at tænke på og ikke de andre 2 jobs også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

JustAnotherName

DianaMoar skriver:

Det da os bare helt i orden jeg skriver jo bare min mening til det 

Og jeg giver medhold. Er enig i, at det da er noget man bør have tænkt igennem INDEN man bliver en familie.

Men det er rigtigt, at trådopretter ikke kan bruge den udmelding til noget.

Jeg synes også at hun er fuldt ud berettet til at føle som hun gør. Men samtidig hjælper det jo ikke at sidde med de hundrede tanker og blive bitter .....det er jo ikke noget manden er startet på EFTER de fik sønnen sammen. Så han gør jo bare som han altid har gjort. Så forstår jeg ikke den bitterhed og ærgelse ....det VIDSTE hun jo godt inden!

Anmeld

9. januar 2010

JustAnotherName

Og jeg lever i øvrigt selv med en mand som er meget væk.
Han arbejder i døgnvagter, så jeg er selv ofte alene med vores to døtre.

Men det vidste jeg jo også godt!!
Og gu er det da hårdt ind imellem, og man kan savne ham og ønske at det kunne være anderledes. Men SÅDAN ER DET JO BARE!

Og hvis man kører for surt i tingene, så må man jo tage en snak om det, og se, om der på nogen måder er mulighed for at ændre ved det, og gøre noget om ved den måde man lever og arbejder på.... Men det er ikke nemt, når det er et erhverv som bare kræver at man kan på specifikke (dumme) tidspunkter ....men der er da altid flere (eller andre) muligheder....!!!

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

JustAnotherName skriver:

Og jeg giver medhold. Er enig i, at det da er noget man bør have tænkt igennem INDEN man bliver en familie.

Jeg synes også at hun er fuldt ud berettet til at føle som hun gør. Men samtidig hjælper det jo ikke at sidde med de hundrede tanker og blive bitter .....det er jo ikke noget manden er startet på EFTER de fik sønnen sammen. Så han gør jo bare som han altid har gjort. Så forstår jeg ikke den bitterhed og ærgelse ....det VIDSTE hun jo godt inden!

Det kan godt være, men vi har jo heldigvis alle lov til at give vores mening om det og så kan man jo tage det til sig eller lade vær 

Anmeld

9. januar 2010

Lone Jakobsen

he he.....jeg sidder og smiler lidt. fordi jeg tror at kvinder er indrettet sådan at vi altid har noget at surmule over

lige nu går min mand fx rundt ovenpå og maler vores stue, mens jeg sidder på datterens værelse og hygger med et halvt glas rødvin...er jeg glad?...tja....men jeg ville da hellere ha at han sad her sammen med mig

når han arbejder over mangler jeg ham....men pengene han tjener er gode nok....og fridagene det giver ham nyder je også godt af.

så ja, jeg forstår bestemt godt at det er hårdt at undvære jeres mænd så meget (jeg var for pokker alene mor i 7 år) og jeg kan godt forstå at i spekulere meget over om det altid vil være sådan. jeg føler med jer, og sender jer begge et stort  mens jeg håber at i husker at fortælle jeres mænd hvor meget i værdsætter dem når de så faktisk er hjemme

mange smil og tanker

Lone

Anmeld

9. januar 2010

JustAnotherName

Det kan godt være, men vi har jo heldigvis alle lov til at give vores mening om det og så kan man jo tage det til sig eller lade vær 

Det er jo netop det der gør sådan en debat så skøn.
Alle de forskellige syn på tingene og meninger om det.
Og så kan man jo tage det eller lade være ....og i øvrigt skal man da gerne kunne tåle at høre alle sider og synsvinkler på debat-emnet. For gud hvor ville det dog være kedeligt, hvis man altid KUN vil høre, at man har ret eller at alle andre synes det samme og ser ligesådan på alting  -->

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

JustAnotherName skriver:

Det er jo netop det der gør sådan en debat så skøn.
Alle de forskellige syn på tingene og meninger om det.
Og så kan man jo tage det eller lade være ....og i øvrigt skal man da gerne kunne tåle at høre alle sider og synsvinkler på debat-emnet. For gud hvor ville det dog være kedeligt, hvis man altid KUN vil høre, at man har ret eller at alle andre synes det samme og ser ligesådan på alting  -->

Hvor er jeg dog enig  

God aften til jeg nu vil jeg se film 

KRAM

Anmeld

9. januar 2010

Anja.t

JustAnotherName skriver:

Ja, jeg vidste det godt inden vi fik vores søn, at min mand ikke kommer hjem til normale tider. Men en ting er at vide, en anden ting er at stå midt i det. ( jeg vidste også godt at det gjorde ondt at føde, men at det gjorde så forbandet ondt, det vidste jeg ikke og godt for det, ellers havde jeg aldrig gjort det)

Og nu sidder jeg her og er ikke så tøsefornærmet længere, for om han på arbejde eller til fest kan være det samme. Jeg er vant til at være alene med min søn og vi kan heldigvis finde ud af at hygge os og desuden har jeg jo også jer

Anmeld

9. januar 2010

JustAnotherName

Anja.t skriver:

Ja, jeg vidste det godt inden vi fik vores søn, at min mand ikke kommer hjem til normale tider. Men en ting er at vide, en anden ting er at stå midt i det. ( jeg vidste også godt at det gjorde ondt at føde, men at det gjorde så forbandet ondt, det vidste jeg ikke og godt for det, ellers havde jeg aldrig gjort det)

Og nu sidder jeg her og er ikke så tøsefornærmet længere, for om han på arbejde eller til fest kan være det samme. Jeg er vant til at være alene med min søn og vi kan heldigvis finde ud af at hygge os og desuden har jeg jo også jer

Jeg bruger også meget af min alene-tid på at være herinde.
Så er tiden sgu da godt brugt   ......når altså ikke man skal være der for sine børn eller lige skal ordne vasketøjet ect.

Anmeld

9. januar 2010

JustAnotherName

DianaMoar skriver:

Hvor er jeg dog enig  

God aften til jeg nu vil jeg se film 

KRAM

Det må næsten være en film du selv sætter på??....for der er da INTET spændende i fjerneren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.