Total tøsefornærmet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.029 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Anja.t

På min mand. Han er taget til fest i aften og det skal jo selvfølgelig have lov til. Men sagen er den at han er kok og har skiftende arbejdstider og jeg ved kun en uge eller to frem hvordan han arbejder, men som regel er han hjemme ved 22 tiden. I denne uge havde han fri mandag og lørdag, så jeg troede ikke at han ville til denne her fest, men det ville han jo og det er jo kun for en aften Troede jeg !! Han kørte allerede kl. 14. for han skulle selvfølgelig lave maden!! og det er der jeg bliver sur og ked. Jeg troede i det mindste at VI havde ham om dagen, også begynder tanker i mit hoved at kører.....

Jeg føler mig så svigtet, vi har en søn på 6 mdr og jeg føler mig så fanget derhjemme, (vi bor langt ude, midt i ingenting) Jeg kan ikke bare lige tage ind til byen og hænge ud med veninder eller shoppe. Så tager min mand bare til fest.(det ville være rart hvis han i det mindste spurgte om jeg ville med)

Mine tanker kører videre...Han er jo kok, har umenneskelige arbejdstider, weekendarbejde, hver anden jul og nytår SKAL han arbejde. Vi vil aldrig få en normal hverdag, vi kommer aldrig til at sidde og spise hver aften som en normal familie. Hvornår får min søn en far han kan være sammen med og få en far/søn forhold når han aldrig er hjemme ?? Jeg er bange for at jeg kommer til at føle mig svigtet resten af mit liv!!,bange for at min søn ikke kommer til at lære sin far at kende

Jeg skulle bare lige brokke mig, jeg tør slet tænke længere frem i fremtiden..

Anja.t

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

PRÆCIS!!!!!!!!!!!!!!

Min kæreste er også kok og jeg føler SÅ meget med dig!!!!! Jeg har det på nøjagtig samme måde... Jeg er godt nok stadig gravid, men vi får snart en søn og jeg har de samme tanker som dig...

Det er helt i orden at være tøsefornærmet, er jeg også i aften

KÆMPE

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Altså nu i 2 der skriver det med arbejds tider og kok men det vel noget man tager med i overvejelserne inden man får børn?

Men jeg kan godt forstå du er lidt øv over det i aften det tror jeg os jeg ville være. 

Kram

Anmeld

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

DianaMoar skriver:

Altså nu i 2 der skriver det med arbejds tider og kok men det vel noget man tager med i overvejelserne inden man får børn?

Men jeg kan godt forstå du er lidt øv over det i aften det tror jeg os jeg ville være. 

Kram

Selvfølgelig tænkte jeg over det og vi har også talt om det, men derfor må man vel gerne have en ØV fornemmelse en gang i mellem, når det ikke lige går som man forventer...

Men det er urimelig arbejdstider de har... Min arbejder gerne fra 9-21 eller 10-22 og er hjemme en halv time senere.. (Har så fri mellem 1 og 3 dage i ugen)

Derudover har han 2 andre jobs som han tager vagter på en gang i mellem efter arbejde om natten.. Så det er ikke lige fedt altid, men det skal nok hænge sammen alligevel... Men nogle gange kan man godt føle sig svigtet, ligesom Anja.T skriver... Og vi er garanteret ikke de eneste der har det sådan Også hvis manden har et andet arbejde, med andre arbejdstider og mere fritid, kan konen sgu godt være tøsesur engang i mellem

Anmeld

9. januar 2010

saxa

DianaMoar skriver:

Lige min tanke...

Men ville også selv være en smule tøse-fornærmet tror jeg...

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Sabrina17 skriver:

Selvfølgelig tænkte jeg over det og vi har også talt om det, men derfor må man vel gerne have en ØV fornemmelse en gang i mellem, når det ikke lige går som man forventer...

Men det er urimelig arbejdstider de har... Min arbejder gerne fra 9-21 eller 10-22 og er hjemme en halv time senere.. (Har så fri mellem 1 og 3 dage i ugen)

Derudover har han 2 andre jobs som han tager vagter på en gang i mellem efter arbejde om natten.. Så det er ikke lige fedt altid, men det skal nok hænge sammen alligevel... Men nogle gange kan man godt føle sig svigtet, ligesom Anja.T skriver... Og vi er garanteret ikke de eneste der har det sådan Også hvis manden har et andet arbejde, med andre arbejdstider og mere fritid, kan konen sgu godt være tøsesur engang i mellem

Selvfølgelig må i da det det skriver jeg jo ikke i ikke må. men nu synes jeg bare det lød som om det var et problem  Jeg kender flere kokke og har selv ville være det men droppet ud netop pga arbejdstiderne  Så jeg ved godt det nogen urimlige arbejdstider men det vælger man jo selv når man vælger brancen som kok 

Anmeld

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Tror nu bare Anja.t ville ud med sin frustration og sine følelser, ikke få at vide at hun skulle have overvejet sin beslutning dengang ........

Anmeld

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

DianaMoar skriver:

Selvfølgelig må i da det det skriver jeg jo ikke i ikke må. men nu synes jeg bare det lød som om det var et problem  Jeg kender flere kokke og har selv ville være det men droppet ud netop pga arbejdstiderne  Så jeg ved godt det nogen urimlige arbejdstider men det vælger man jo selv når man vælger brancen som kok 

Det er et eller andet sted også et problem, når man skal have en familie eller har en familie... Man skal have det hele til at hænge sammen Og det kan godt være svært med de arbejdstider... Og ja, de har selv valgt banchen, JEG har bestemt ikke valgt for ham

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Sabrina17 skriver:

Det er et eller andet sted også et problem, når man skal have en familie eller har en familie... Man skal have det hele til at hænge sammen Og det kan godt være svært med de arbejdstider... Og ja, de har selv valgt banchen, JEG har bestemt ikke valgt for ham

Det tror jeg gerne det er. og jeg ville ikke kunne leve med det hi hi og derfor jeg ikke blev kok eller gift med en griner 

Anmeld

9. januar 2010

saxa

Sabrina17 skriver:

Tror nu bare Anja.t ville ud med sin frustration og sine følelser, ikke få at vide at hun skulle have overvejet sin beslutning dengang ........

Ja - og forstår hende udemærket godt... Kan også selv være tøsefornærmet over noget engang i mellem.. Tror det er noget i generne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.