På min mand. Han er taget til fest i aften og det skal jo selvfølgelig have lov til.
Men sagen er den at han er kok og har skiftende arbejdstider og jeg ved kun en uge eller to frem hvordan han arbejder, men som regel er han hjemme ved 22 tiden. I denne uge havde han fri mandag og lørdag, så jeg troede ikke at han ville til denne her fest, men det ville han jo og det er jo kun for en aften
Troede jeg !! Han kørte allerede kl. 14. for han skulle selvfølgelig lave maden!! og det er der jeg bliver sur og ked. Jeg troede i det mindste at VI havde ham om dagen, også begynder tanker i mit hoved at kører.....
Jeg føler mig så svigtet, vi har en søn på 6 mdr og jeg føler mig så fanget derhjemme, (vi bor langt ude, midt i ingenting) Jeg kan ikke bare lige tage ind til byen og hænge ud med veninder eller shoppe. Så tager min mand bare til fest.(det ville være rart hvis han i det mindste spurgte om jeg ville med
)
Mine tanker kører videre...Han er jo kok, har umenneskelige arbejdstider, weekendarbejde, hver anden jul og nytår SKAL han arbejde. Vi vil aldrig få en normal hverdag, vi kommer aldrig til at sidde og spise hver aften som en normal familie. Hvornår får min søn en far han kan være sammen med og få en far/søn forhold når han aldrig er hjemme ?? Jeg er bange for at jeg kommer til at føle mig svigtet resten af mit liv!!,bange for at min søn ikke kommer til at lære sin far at kende
Jeg skulle bare lige brokke mig, jeg tør slet tænke længere frem i fremtiden..
Anja.t
Anmeld