Total tøsefornærmet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

Diana...

Sabrina17 skriver:

Tror nu bare Anja.t ville ud med sin frustration og sine følelser, ikke få at vide at hun skulle have overvejet sin beslutning dengang ........

Det da os bare helt i orden jeg skriver jo bare min mening til det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Anja.t

DianaMoar skriver:

Altså nu i 2 der skriver det med arbejds tider og kok men det vel noget man tager med i overvejelserne inden man får børn?

Men jeg kan godt forstå du er lidt øv over det i aften det tror jeg os jeg ville være. 

Kram

Selvfølgelig tænker man en ekstra gang når man bliver gift med en kok, men kærligheden sejrede og så fortrænger man(jeg) nok de trælse situationer. Men det ville nok hjælpe hvis han bare havde en fast vagtplan. Men han er souchef(staves) og skal dække alle hullerne i planen, så vi ved max 2 uger af gangen, hvordan han skal arbejde.

Anmeld

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

DianaMoar skriver:

Det tror jeg gerne det er. og jeg ville ikke kunne leve med det hi hi og derfor jeg ikke blev kok eller gift med en griner 

Tja... Jeg har levet med det indtil videre og håber da jeg kommer til at leve med det Men jeg tænker mest på min søn.. Hvor tit kommer han lige til at se sin far.. Men jeg har sagt han skal sige sine 2 andre jobs op, så han i det mindste er hjemme om natten og kan stå op sammen med os

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Sabrina17 skriver:

Tja... Jeg har levet med det indtil videre og håber da jeg kommer til at leve med det Men jeg tænker mest på min søn.. Hvor tit kommer han lige til at se sin far.. Men jeg har sagt han skal sige sine 2 andre jobs op, så han i det mindste er hjemme om natten og kan stå op sammen med os

Det lyder fornuftigt os for hans egen skyld så han kan holde sammen på sig selv på længere sigt for det må være pisse hård. 

Anmeld

9. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

øv, ville også være tøsefornærmet hehe..

har selv været der, bare uden barn, og hold da op,. de arbejder jo HEEELE tiden. så kan føle din friústration ang din søn..

Anmeld

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

DianaMoar skriver:

Det lyder fornuftigt os for hans egen skyld så han kan holde sammen på sig selv på længere sigt for det må være pisse hård. 

Det er det også

Anmeld

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

øv, ville også være tøsefornærmet hehe..

har selv været der, bare uden barn, og hold da op,. de arbejder jo HEEELE tiden. så kan føle din friústration ang din søn..

Anmeld

9. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

saxi skriver:

Ja - og forstår hende udemærket godt... Kan også selv være tøsefornærmet over noget engang i mellem.. Tror det er noget i generne 

hih ja det ikke for sjovt det hedder tøsefornærmet og ikke drengefornærmet heghe

Anmeld

9. januar 2010

Anja.t

Sabrina17 skriver:

Først: Tak for din støtte og forståelse

Det er en god ide, det med at han droppe de andre to jobs!

Nu har jeg levet med en kok i syv år, og der op og nedture. Men det skal nok gå, så længe man kæmper for det.

Man har bare en anderledes hverdag end andre og det kan være lidt hårdt til tider og andre gange er det en fordel.

Anmeld

9. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Præcis derfor jeg aldrig blev kok...

Jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til. Men mega træls det er!!..

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.