Granny fra x-factor ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Lise

Lokke skriver:

Men hende polakken i lakstøvler helt op til knæene, var da heller ikke til at stå for, eller noget? FUCK hun var en freak !

Hende var jeg fandmer lidt bange for  Kors hvor var hun sær!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Tina2

Lokke skriver:

Men kan du slet ikke se det sjove i det ?

Dommerne gør det jo ikke frivilligt, de bliver jo betalt for at sidde der ..

De deltagere som kommer ind til dommerne, har allerede været til en proaudition, hvor de bedste og de dårligste/sjoveste/klodsede kommer igennem ..
Det er jo bestemt på forhånd hvordan showet er opbygget og hvad det skal indeholde for at få seernes opmærksomhed - lige nøjagtig som realityprogrammerne 'Paradise Hotel' og 'Robinson' er redigeret og klippet sammen, så seerne får liige præcist den reaktion, som producenterne ønsker - Omtale i medierne og få folket til at snakke (som vi sidder og gør nu)
= ALT dette fører til højere seertal, som er målet med det hele !

I know  Jeg kan bare godt forstå dommerne bliver vildt frustrerede og synes MANGE af deltagerne er spild af tid.... Og jeg synes personligt der er ALT for mange af de useriøse deltagere med..... Kan i hvert fald sidde og irritere mig over dem- vil jo gerne se nogle talenter- det er jo derfor jeg ser programmet.... Ikke for at se på polakker i lakstøvler og en laknederdel der holder babserne oppe eller en halvstiv momse....

Synes absolut de skulle vise FLERE af dem der går videre og MINDRE af de mange dårlige der er med....

Anmeld

9. januar 2010

ekzunz

Lokke skriver:

og da de SNAVEDE med hinandens tunger nede i hinandens hals, bagefter .. AD AD AD !

Det er da sådan man gør når man er 15-16 år - det er da ikke mere ulækkert end så meget andet. Det kan da godt være at han så sjov ud, men derfor kan hun jo sagtens være forelsket i ham. De var jo trods alt venner i forvejen....

Anmeld

9. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

åh gud, det var sjovt.. men må sige, blev så flov mange gange i dette program, så jeg løb ud i køkkenet.. elsker at se det, men samtidig løber jeg min vej, når det blir for pinligt for personerne.. hihi ... men top underholdning det

Anmeld

9. januar 2010

Mca<3

Mutti2B skriver:

Hej Malte, pludselig var du der

Amen altså, kvinden er da en glimragende sing and songwriter

Det var sgu et godt stykke rap

Anmeld

9. januar 2010

TbCp

Tynen skriver:

Nåede ikke at se det, men kan næsten regne ud at det er hende her:

http://www.youtube.com/watch?v=uhBW7JGIPPY

jeg kunne ikke holde ud at se det færdigt. 
Det er derfor jeg sjældent ser den slags programmer før de er lidt igang og der kun er de bedre tilbage 

Anmeld

9. januar 2010

Bondepigen

Jeg synes faktisk det er skræmmende at de lader psykisk syge komme ind og udstille sig på den måde, for de er nok IKKE klar over at de VIRKELIG ikke KAN synge. Jeg synes faktisk det er ren og skær mobning.

Hvad med de syge menneskers familier?? Jeg bryder mig ikke om det de gør... men jo ser det jo alligevel og griner da osse, men jeg synes samtidig det er virkelig synd!!

Anmeld

9. januar 2010

Tynen

bondepigen skriver:

Jeg synes faktisk det er skræmmende at de lader psykisk syge komme ind og udstille sig på den måde, for de er nok IKKE klar over at de VIRKELIG ikke KAN synge. Jeg synes faktisk det er ren og skær mobning.

Hvad med de syge menneskers familier?? Jeg bryder mig ikke om det de gør... men jo ser det jo alligevel og griner da osse, men jeg synes samtidig det er virkelig synd!!

Jeg er helt enig - Også selvom jeg er en af dem der sidder tåkrummende flad af grin over dem.
Det er faktisk ret skræmmende, men det er helt sikkert det der gør at der er så mange der gider at se det (Lidt ligesom De unge mødre, som jeg også selv troligt følger med i)

Synes egentlig også det er ret trist at jyderne altid bliver fremstillet som de rene bonderøve og galninge - Så slemme synes jeg nu heller ikke vi er

Anmeld

9. januar 2010

Bondepigen

Nej jeg synes da osse os jyder er cool. Nogle af os kan da køre traktor og alt muligt...

Men noget skal de sjællændere jo gøre for at føle at de er noget...

Anmeld

9. januar 2010

Mira0911

Hun var sjov ja...

Ham drengen der stammede også, dommerne afbrød ham tit synes jeg, og synes det var så synd for ham.... Stakkels knægt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.