Granny fra x-factor ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

lulle1985

Lokke skriver:

MEN helt seriøst er der så ikke noget mentalt galt med disse mennesker .. fx ham i den gule t-shirt der stiller sig ind og synger sangen fra 'ringene herre'?

- og ikke mindst ham med keyboardet og øjnene stirrende i hver sin retning?

Synd der ikk er nogle som stopper dem , det er jo ydmygelse for dem.

Men hende polakken i lakstøvler helt op til knæene, var da heller ikke til at stå for, eller noget? FUCK hun var en freak !

Men alt i alt, GO' griner !

ha ha helt enig i dine iagtagelser....

jeg måtte flere gange gemme mig under tæppet, i ren melidenhed og flovskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Muffinmus

Jeps, super underholdning fra mange kanter...også Granny

Og sæsondrengen der fortsatte ...og fortsatte..og fortsatte

Og JA, hun havde da alligevel godt nok noget stemme den sidste tøs...flot

Alt i alt havde jeg en ret underholdende time må jeg indrømme, de dårlige sangere skal da liiiiige med

Anmeld

8. januar 2010

Tynen

Men var der egentlig nogen der hørte hvad ham Thomas med kærlighedserklæringen fik fremstammet/stønnet til hende den udkårne til sidst?

Vi var ved at dø af spænding herhjemme, men min kæreste gemte sig under dynen af flovskab og jeg havde et barn i babyalarmen så for mig lød det mest som: Okay, nu siger jeg det.. Altså.. Ehm... Aba... KRAM!

Jeg ville græmmes hvis det var mig

Anmeld

8. januar 2010

Muffinmus

Tynen skriver:

Men var der egentlig nogen der hørte hvad ham Thomas med kærlighedserklæringen fik fremstammet/stønnet til hende den udkårne til sidst?

Vi var ved at dø af spænding herhjemme, men min kæreste gemte sig under dynen af flovskab og jeg havde et barn i babyalarmen så for mig lød det mest som: Okay, nu siger jeg det.. Altså.. Ehm... Aba... KRAM!

Jeg ville græmmes hvis det var mig

Nej, han sagde det faktisk slet ikke..sagde bare ja ja ja til sidst og så kyssede de

Anmeld

8. januar 2010

Sulajma

MariaE skriver:

Nej, han sagde det faktisk slet ikke..sagde bare ja ja ja til sidst og så kyssede de

Han var da også en lille klam teenager .. undskyld mig !

Men jeg skulle da aaaaldig 'snave' med een der står og siger sådan, på åben skærm. Eyw og da de SNAVEDE med hinandens tunger nede i hinandens hals, bagefter .. AD AD AD !

- Godt jeg ikke var hende tøsen, det må da være FOR pinligt at komme i skole på mandag

Anmeld

8. januar 2010

Tina2

Jeg synes simpelthen det var pinligt idag- ja også sidste gang!!!!! Hvad fanden laver alle de useriøse mennesker i det program??? Dommerne sidder dybt seriøse og leder efter talenter, og så kommer der sådan en flok lamme hoveder og gør sig totalt til grin!!!!! Og SPILDER DOMMERNES TID!!!!

Og ja, det er et underholdningsprogram, men jeg synes faktisk folk er for meget, når de mener de kan tillade sig at stille op i X-factor, fordi de lige synes det lyder pisse fedt når de synger hjemme under bruseren!

Og hende grandma.... Ahmen for fanden altså!!!! Jeg ville ha' SÅ lidt tålmodighed, hvis jeg sad som dommer og ledte efter talenter, og sådan en kost så kommer ind og TILMED vil ha' opvarmningstid!!!!!!! *rullermedøjneneikon*

Jeg KAN ikke få ind i mit hoved at folk vil udstille sig selv på den måde, og der sidder 3 meget seriøse dommere foran dem, TROR de virkelig selv på at de vil tage dem alvorligt???? Jeg fatter det ikke........

Anmeld

8. januar 2010

Mutti2B

Hej Malte, pludselig var du der

Amen altså, kvinden er da en glimragende sing and songwriter

Anmeld

8. januar 2010

Sulajma

Tina2 skriver:

Jeg synes simpelthen det var pinligt idag- ja også sidste gang!!!!! Hvad fanden laver alle de useriøse mennesker i det program??? Dommerne sidder dybt seriøse og leder efter talenter, og så kommer der sådan en flok lamme hoveder og gør sig totalt til grin!!!!! Og SPILDER DOMMERNES TID!!!!

Og ja, det er et underholdningsprogram, men jeg synes faktisk folk er for meget, når de mener de kan tillade sig at stille op i X-factor, fordi de lige synes det lyder pisse fedt når de synger hjemme under bruseren!

Og hende grandma.... Ahmen for fanden altså!!!! Jeg ville ha' SÅ lidt tålmodighed, hvis jeg sad som dommer og ledte efter talenter, og sådan en kost så kommer ind og TILMED vil ha' opvarmningstid!!!!!!! *rullermedøjneneikon*

Jeg KAN ikke få ind i mit hoved at folk vil udstille sig selv på den måde, og der sidder 3 meget seriøse dommere foran dem, TROR de virkelig selv på at de vil tage dem alvorligt???? Jeg fatter det ikke........

Men kan du slet ikke se det sjove i det ?

Dommerne gør det jo ikke frivilligt, de bliver jo betalt for at sidde der ..

De deltagere som kommer ind til dommerne, har allerede været til en proaudition, hvor de bedste og de dårligste/sjoveste/klodsede kommer igennem ..
Det er jo bestemt på forhånd hvordan showet er opbygget og hvad det skal indeholde for at få seernes opmærksomhed - lige nøjagtig som realityprogrammerne 'Paradise Hotel' og 'Robinson' er redigeret og klippet sammen, så seerne får liige præcist den reaktion, som producenterne ønsker - Omtale i medierne og få folket til at snakke (som vi sidder og gør nu)
= ALT dette fører til højere seertal, som er målet med det hele !

Anmeld

8. januar 2010

JustAnotherName

Synes der er flere og flere psykist syge / ustabile personligheder, som møder frem til alle de auditions
......Men nogle gange skal der et TWIST til for at skille sig ud ......med måde!

Det er underholdning - både når det fungerer, og når vi sidder og krummer tæer.

Anmeld

8. januar 2010

Lise

MariaE skriver:

Aj, det var sgu da også mega pinligt! Min første tanke var at hun KUN kyssede ham af medlidenhed. Han var da mega kikset, og hun synes det hele var lidt synd for ham. Og så kiggede hele Danmark på... gys!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.