Er jeg skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

hahaha jeg gjorde det samme - og faktisk også samme sted!!! de er vildt dygtige!!

jeg elsker, at jeg ved hvad det bliver - men puhhaaa økonomien havde nok ikke lidt nær så meget, hvis ikke jeg vidste det. har brugt omkring 2500 kr på børnetøj de sidste 14 dage. der er jo tilbud, og når man så ved kønnet - ja så er det jo bare om at slå til

Jeg var også til tryghedsscanning på Scanningsklinikken og skal og have en 3D/4D scanning der om et par måneder...synes også de er dygtige og meget søde

I øjeblikket kører de med tilbud på kønsscanning til 500 kr. og det har jeg lige råd til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Maria.

Hvordan gik det??

Anmeld

9. januar 2010

Liljesilas

Hejsa

Kunne ikke lade være med at skrive, hvor heldige i er, at i ved kønnet (nogenlunde) nu Jeg er så misundelig, og glæder mig så meget til d. 29 hvor jeg også får svar

Men har lige et spørgsmål hvis det er ok. Kan man roligt gå ud og købe tøj mm. når man ved kønnet, for jeg er SÅ bange for at købe noget for tideligt.

Mange hilsner fra Maya

Anmeld

9. januar 2010

Maria.

mayapigen skriver:

Hejsa

Kunne ikke lade være med at skrive, hvor heldige i er, at i ved kønnet (nogenlunde) nu Jeg er så misundelig, og glæder mig så meget til d. 29 hvor jeg også får svar

Men har lige et spørgsmål hvis det er ok. Kan man roligt gå ud og købe tøj mm. når man ved kønnet, for jeg er SÅ bange for at købe noget for tideligt.

Mange hilsner fra Maya

Hej Maya!

Jeg kan godt forstå du glæder dig! Sådan havde jeg det også!

Jeg har allerede købt en masse lyserødt, og da jeg ventede min søn var jeg også ude og købe så snart jeg fik af vide at det blev en dreng.. Man kan jo ikke lade være..

Glæder mig til at høre hva du får..

Maria 21+0

Anmeld

9. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Hvordan gik det??

Det er en lille pige...juhuu  Overhovedet ingen tvivl og nu har selv jeg fået set hendes lille tissekone

Lægger billeder ud i morgen.

Knus Dorthe

Anmeld

9. januar 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Det er en lille pige...juhuu  Overhovedet ingen tvivl og nu har selv jeg fået set hendes lille tissekone

Lægger billeder ud i morgen.

Knus Dorthe

Sejt.. Tillykke med din lille Runa

Var de dygtige? Får man billeder med ved den kønsscanning til 500,- kr?

Anmeld

9. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Sejt.. Tillykke med din lille Runa

Var de dygtige? Får man billeder med ved den kønsscanning til 500,- kr?

Tak  Ja det synes jeg! men mest af alt synes jeg at der er en god atmosfære og de er supersøde og tager tiden til at vise én hvad der sker på billederne....synes det gik lige lovlig hurtigt på Riget.

Jeg fik 4 billeder i hånden og 22 på en CD-ROM...skøøønt

Glæd dig!

Anmeld

10. januar 2010

Maria.

Hvor er det dejligt.. Jeg glæder mig helt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.