Er jeg skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Maria.

Hej Tøser..

Hehe.. Jeg var ude på hospitalet til min MD-Scanning, hvor vi fik af vide at vi skulle have en lille pige - med 99% sikkerheds chance.

Nu har jeg så bestilt en køns-scanning på scanningsklinikken i københavn til på mandag. Jeg vil gerne være 100% sikker på at det er en lille pige, da jeg er begyndt at købe lyserøde ting ind..  Synes bare det ville være ærgeligt hvis der kom en dreng ud, med hensyn til køb af alt det lyserøde..

Er jeg skør?

Maria 20+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

RumlesMor

NEJ...det synes jeg bestemt ikke du er. Det er jo ikke fordi man ikke vil have det ene eller andet...man vil bare gerne kunne købe de rigtige farver og ting, mens man går og venter.

kan sagtens følge dig.

Og så får du jo det lille vidunder at se endnu engang. Dejligt!

Anmeld

8. januar 2010

@spire

Kan godt forstå du gerne vil være sikker.. Uden tvivl.. Jeg ville nok bare have ventet lidt med kønsscanningen så man bedre kunne se det og dermed være endnu mere sikker.. Men det jo bare mig.. 

@spire 33+0 ( med 100% sikkerhed en lille prinsesse i maven)

Anmeld

8. januar 2010

RumlesMor

@spire skriver:

Kan godt forstå du gerne vil være sikker.. Uden tvivl.. Jeg ville nok bare have ventet lidt med kønsscanningen så man bedre kunne se det og dermed være endnu mere sikker.. Men det jo bare mig.. 

@spire 33+0 ( med 100% sikkerhed en lille prinsesse i maven)

Jeg har en veninde i USA, og der laver de kønsscanninger fra uge 16. Herhjemme siger man fra omkring uge 18, mener jeg??

Så det skulle da ikke være noget problem, eller hvorfor ville du vente?

Anmeld

8. januar 2010

MoarTNoah

M_Schwartz skriver:

Hej Tøser..

Hehe.. Jeg var ude på hospitalet til min MD-Scanning, hvor vi fik af vide at vi skulle have en lille pige - med 99% sikkerheds chance.

Nu har jeg så bestilt en køns-scanning på scanningsklinikken i københavn til på mandag. Jeg vil gerne være 100% sikker på at det er en lille pige, da jeg er begyndt at købe lyserøde ting ind..  Synes bare det ville være ærgeligt hvis der kom en dreng ud, med hensyn til køb af alt det lyserøde..

Er jeg skør?

Maria 20+6

Nej du er ikke skør, man vil jo gerne være 100% sikker på at man køber de rette ting, altså i den rigtige farve..

Manden og jeg snakkede om at vi ville blive ret kede af det hvis vores dreng viser sig at være en pige når han kommer ud, for så ville alt det nye tøj vi har købt slet ikke være den rigtige farve..

Og ikke nok med det, så drømte jeg så i nat at  den lille kom til verden, og hans "dims" røg af da vi skulle tjekke at det var en dreng....

Katrine 40+2 - der håber hendes drøm forbliver en drøm og vi stadig skal have en søn... heh.

Anmeld

8. januar 2010

@spire

RumlesMor skriver:

Jeg har en veninde i USA, og der laver de kønsscanninger fra uge 16. Herhjemme siger man fra omkring uge 18, mener jeg??

Så det skulle da ikke være noget problem, eller hvorfor ville du vente?

Ved godt de foretager scanningerne så tidligt.. -Tænker bare at nu har der netop været MD-scanningen, og det jo ikke fordi barnet når at udvikle sig så meget på en uge..? - Og ja, har så en del veninder der har fået af vide det var det ene eller andet helt op til en uge før fødslen, og alligevel er det endt med at være forkert..

Som sagt, også bare mig.. 

Anmeld

8. januar 2010

Sisley

Nej, du er IKKE skør. Jeg var 110% sikker på, at det var en pige, skannings-jordemoderen bekræftede det og jeg bestilte alligevel en kønsskanning - for jeg havde også købt lyserødt og måtte lige have et ekstra OK.

Anmeld

8. januar 2010

Maria.

Puha!  Så er jeg mere rolig..

Jeg ringede til scanningsklinikken i dag for at høre hvordan og hvorledes, og jeg ville egentlig bestille den til jeg var 23+3 (da jeg har en fridag der), men hun sagde derinde at jeg ikke behøvede at vente.. De ville kunne give mig 100% svar (allerede fra man er 17 hele uger).. Så jeg tænkte hvorfor vente?? hihi..

desuden sagde hun at jeg skulle have en god fyldt blære når jeg kom derind??? Ved nogen hvorfor?

Knus Maria - Som ikke kan vente med at få bekræftet!

Anmeld

8. januar 2010

Livas mor

M_Schwartz skriver:

Hej Tøser..

Er jeg skør?

Maria 20+6

Vi var igennem mange scanninger på hospitalet, og hver gang sagde de at de med 99 % sikkerhed troede det var en pige. Men vi bestilte også en privat scanning med sikkerhed om at få kønnet af vide.. Og ganske rigtigt lå der en lille Liva derinde, hvilket gjorde alt mere praktisk!

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Hej Tøser..

Er jeg skør?

Maria 20+6

Jeg er i præcis den samme situation...var til MD i onsdags og der sagde scanningssygeplejersken, at det så ud til at jeg skal have en pige...så ud til!! Hmmm jeg syntes selv jeg så to streger forneden som på skamben og altså ingen tap, men jeg kan ikke slippe tanken, at hun (og jeg) måske har taget fejl

Jeg blev så overrasket over, at jeg venter en pige for jeg har hele tiden hældet mest til at der var en lille purk derinde....men nu hvor chokket/overraskelsen har lagt sig er jeg bare blevet så lykkelig ved tanken om min lille Runa ....og nu hat tvivlen så indfundet dig...

...derfor har jeg også bestilt en kønsscanning på Scanningsklinikken til i morgen lørdag så jeg kan få ro i sindet

Så hvis du er skør må jeg jo være det med

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.