M_Schwartz skriver:
Hej Tøser.. 
Hehe.. Jeg var ude på hospitalet til min MD-Scanning, hvor vi fik af vide at vi skulle have en lille pige - med 99% sikkerheds chance.
Nu har jeg så bestilt en køns-scanning på scanningsklinikken i københavn til på mandag. Jeg vil gerne være 100% sikker på at det er en lille pige, da jeg er begyndt at købe lyserøde ting ind..
Synes bare det ville være ærgeligt hvis der kom en dreng ud, med hensyn til køb af alt det lyserøde.. 
Er jeg skør? 
Maria 20+6
Jeg er i præcis den samme situation...var til MD i onsdags og der sagde scanningssygeplejersken, at det så ud til at jeg skal have en pige...så ud til!! Hmmm jeg syntes selv jeg så to streger forneden som på skamben og altså ingen tap, men jeg kan ikke slippe tanken, at hun (og jeg) måske har taget fejl 
Jeg blev så overrasket over, at jeg venter en pige for jeg har hele tiden hældet mest til at der var en lille purk derinde....men nu hvor chokket/overraskelsen har lagt sig er jeg bare blevet så lykkelig ved tanken om min lille Runa
....og nu hat tvivlen så indfundet dig...
...derfor har jeg også bestilt en kønsscanning på Scanningsklinikken til i morgen lørdag så jeg kan få ro i sindet 
Så hvis du er skør må jeg jo være det med 
Knus Dorthe
Anmeld