Er jeg skør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Puha!  Så er jeg mere rolig..

Jeg ringede til scanningsklinikken i dag for at høre hvordan og hvorledes, og jeg ville egentlig bestille den til jeg var 23+3 (da jeg har en fridag der), men hun sagde derinde at jeg ikke behøvede at vente.. De ville kunne give mig 100% svar (allerede fra man er 17 hele uger).. Så jeg tænkte hvorfor vente?? hihi..

desuden sagde hun at jeg skulle have en god fyldt blære når jeg kom derind??? Ved nogen hvorfor?

Knus Maria - Som ikke kan vente med at få bekræftet!

Mht til blæren så er det fordi en fyldt blære får barnet "skubbet" højere op i livmoderen så man bedre kan se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Tynen

Jeg synes slet ikke du er skør - Gjorde selv det samme begge gange.
Og på trods af at vi havde billeder af "kønnet" på 3D fik jeg alligevel en smule noia da jeg skulle klippe mærker af det nyindkøbte tøj for at vaske det  

Anmeld

8. januar 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Mht til blæren så er det fordi en fyldt blære får barnet "skubbet" højere op i livmoderen så man bedre kan se

Sejt.. Så kan jeg bedre forstå det.. Er så bare bange for at jeg tisser i bukserne når de trykker scanneren mod min mave.. hehe..

Det bliver så spændende.. Også for dig!

Anmeld

8. januar 2010

Maria.

Tynen skriver:

Jeg synes slet ikke du er skør - Gjorde selv det samme begge gange.
Og på trods af at vi havde billeder af "kønnet" på 3D fik jeg alligevel en smule noia da jeg skulle klippe mærker af det nyindkøbte tøj for at vaske det  

Det kan jeg godt forstå.. Jeg har heller ikke pillet nogen mærker af, eller pakket noget ud, selvom jeg efterhånden har fået købt en del..

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Sejt.. Så kan jeg bedre forstå det.. Er så bare bange for at jeg tisser i bukserne når de trykker scanneren mod min mave.. hehe..

Det bliver så spændende.. Også for dig!

Ja lad os håbe, at de så rigtigt første gang

Anmeld

8. januar 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Ja lad os håbe, at de så rigtigt første gang

Ja, det ville være lidt besværligt at skulle ud og bytte i alle de foretninger man har været i..

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Ja, det ville være lidt besværligt at skulle ud og bytte i alle de foretninger man har været i..

Jeg har faktisk ikke købt noget endnu..af den grund  Jeg fandt de yndigste bittesmå velourbukser i pink/rød...men turde ikke købe dem alligevel. Så jeg ser virkeligt frem til i morgen

Anmeld

8. januar 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Jeg har faktisk ikke købt noget endnu..af den grund  Jeg fandt de yndigste bittesmå velourbukser i pink/rød...men turde ikke købe dem alligevel. Så jeg ser virkeligt frem til i morgen

Skriv lige hva de kom frem til..

Anmeld

8. januar 2010

Malene84

hahaha jeg gjorde det samme - og faktisk også samme sted!!! de er vildt dygtige!!

jeg elsker, at jeg ved hvad det bliver - men puhhaaa økonomien havde nok ikke lidt nær så meget, hvis ikke jeg vidste det. har brugt omkring 2500 kr på børnetøj de sidste 14 dage. der er jo tilbud, og når man så ved kønnet - ja så er det jo bare om at slå til

Anmeld

8. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Skriv lige hva de kom frem til..

Det kan du tro...og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.