Jeg har selv købt en hoppegynge til min datter men hun brugte den ikk længe, eller lang tid af gangen.
Gåstol, nej tak er min holdning, der er flere grunde til det.
1. Jeg hørte for flere måneder siden i radioen at babyer i England var kommet til skade ved at sidde i en.
2. Ens barn kan komme rundt alle steder og nå noget de normalt ikk kunne. Så vil jeg hellere at hun lærte selv at komme flere steder hen, end ved hjælp af en gåstol.
3. Jeg synes hellere at min datter skal lære selv at gå, kravle ved at ligge på gulvet og lære sin krop at kende. Min datter gik til hendes 1 års fødselsdag, uden hjælp fra en gåvogn.
4. Jeg synes det er en dum ting at købe. Min søster købt en, og hendes søn sad i den længe og tit hver dag og han var ALLE vegne, det værste var at den min søster havde, stod der den var fra 9 mdr, og da Patrick var 9 mdr var han allerede vokset ud af den. Men min nevø har vist fået gødningsmiddel i maven eller noget. Han er 21 mdr og er pæn høj, vejer 17 kg, vægt og højde følges ad, han bruger str. 98 i tøj. Han kunne gå tidligt og han åbner allerede døre og er igen alle vegne.
Anmeld