Gåstol godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

steph0804

suanne85 skriver:

Emil har haft en og bare de ikke sidder der i i længere tid. Vores sp sagde at vi ikke skulle bruge den for meget. Var en gave fra hans onkel og tante og han syntes den var sjov

Jeg tror bestemt også de fleste børn vil synes at de er rigtig sjove, de kan jo tidligt komme rundt omkring... men ikke på en naturlig måde... men det er jo ikke nemt at finde ud af hvad der er godt og skidt for vores små guldklumper altid... Der findes jo så sindsygt mange baby redskaber...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

82Miraklet

Alt er med måde.... Jeg tror at grunden til at det kunne være ( Måske blev) et problem er at man hurtigt kunne bruge stolen som et opbevaringssted... Og da baby måske syntes det er super at sidde deri så lod mange måske deres små pus sidde der RIGTIG længe....

Herhjemme har vi haft gåstol til begge børn og har ingen problemer motorisk haft med nogen af dem...

Hvis blot man bruger den med måde, tror jeg det er en god måde at baby kan se opleve verden, når den endnu ikke kan gå....

Mine børn har aldrig siddet mere i den end 15 min af gangen så man lige har haft hænderne til at sætte en vask eller andet over, hvor kravlegården måske bare ikke lige er så spændende mere er gåstolen en super ting, ihvertfald herhjemme hos os.

Knus 

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

mor_sabina skriver:

Jeg kan nok ikke få øje på hvor den gavner, men om den skader ved jeg ikke. Phillip har altid langt meget på maven og jeg tror da det er derfor han har været så god i sin udvikling (kan kun sammenligne med dem jeg kender). Men som du selv siger er gåvogn da langt mere interessant

Arthur har heldigvis også altid været rigtig god til at ligge på maven, nej, jeg kan egentlig heller ikke se hvor den skulle gavne, men kan godt forstå hvis børn vil finde den rigtig sjov. Jeg glæder mig til den dag Arthur tager sin gåvågn og triller en tur, hihi Men der går forhåbentlig lidt endnu, ellers kan jeg da slet ikke følge med

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

Maria82 skriver:

Alt er med måde.... Jeg tror at grunden til at det kunne være ( Måske blev) et problem er at man hurtigt kunne bruge stolen som et opbevaringssted... Og da baby måske syntes det er super at sidde deri så lod mange måske deres små pus sidde der RIGTIG længe....

Herhjemme har vi haft gåstol til begge børn og har ingen problemer motorisk haft med nogen af dem...

Hvis blot man bruger den med måde, tror jeg det er en god måde at baby kan se opleve verden, når den endnu ikke kan gå....

Mine børn har aldrig siddet mere i den end 15 min af gangen så man lige har haft hænderne til at sætte en vask eller andet over, hvor kravlegården måske bare ikke lige er så spændende mere er gåstolen en super ting, ihvertfald herhjemme hos os.

Knus 

eg tror du har ret i at så længe det forgår med måde er det ok... men hvis man ikke er informeret om at det ikke ar godt at sidde i lang tid af gangen, er det jo ikke nemt at vide, og som du siger tror jeg mange bruger det som et nemt opbevarings sted så længe barnet er underholdt deri... Synes bare generelt ikke altid der er information nok om diverse baby redskaber.

Anmeld

7. januar 2010

Vingummien

steph0804 skriver:

Jeg tror bestemt også de fleste børn vil synes at de er rigtig sjove, de kan jo tidligt komme rundt omkring... men ikke på en naturlig måde... men det er jo ikke nemt at finde ud af hvad der er godt og skidt for vores små guldklumper altid... Der findes jo så sindsygt mange baby redskaber...

Ja han har også haft en hoppegynge. Emil syntes ikke at det var sjovt at gå rundt i den han gik mere op i det legetøj der var på vognen

Anmeld

7. januar 2010

Pia

Vi har lige givet min datter en i julegave..
Den store havde også en og hun har kravlet fint og har en fin motorik..

Jeg har købt den til Louise, fordi jeg syntes det er en ande god måde og aktivere dem på.. Så sidder de der i og kan følge med og følge med rundt lidt..
Men Louise sidder kun der i max 15 min af gangen her til og starte med og max 2 gange om dagen lige nu ( hun er godt 7 mdr)

Jeg ser ingen ulemper ved den.. For bare man bruger den med omtanke og bruger sin sunde fornuft, så kan den jo være lige så god som alt andet??

Anmeld

7. januar 2010

Vingummien

Maria82 skriver:

Knus 

Ved os duede kravlegård bare ikke, han blev rigtig ked af det hvis han kom deri, og skråstol blve han hurtigt for voldosm til så sådan en gåvog var super for os hvis man netop som du skriver skulle sætte en vask eller sådan over mens man var alene med ham og så kom han op igen.

Emil har nu heller ikke atget skade af det plus han også selv sagde fra over for den da han ikke gad den mere og så kom den i kælderen.

Anmeld

7. januar 2010

Knudsen

Maria82 skriver:

Knus 

Helt enig.. Vi har gjort det på samme måde som jer.. Hvis man selv er opmærksom på hvor længe de drøner rundt og ikke "glemmer" tiden, kan jeg bestemt ikke se noget problem i en gåstol. Det er det samme med en hoppegynge.. Men kender også dem hvor barnet fik lov til at drøne rundt i timevis i en gåstol..

Anmeld

7. januar 2010

Vingummien

Knudsen skriver:

Helt enig.. Vi har gjort det på samme måde som jer.. Hvis man selv er opmærksom på hvor længe de drøner rundt og ikke "glemmer" tiden, kan jeg bestemt ikke se noget problem i en gåstol. Det er det samme med en hoppegynge.. Men kender også dem hvor barnet fik lov til at drøne rundt i timevis i en gåstol..

Sådan en kender jeg også , og var bare så synd for drengen, han var også en af dem der fik en sutteflaske i kæften bare han sagde en lyd.

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

suanne85 skriver:

Ja han har også haft en hoppegynge. Emil syntes ikke at det var sjovt at gå rundt i den han gik mere op i det legetøj der var på vognen

For det ikke er løgn har jeg også hørt rigtig dårligt om hoppegyngen... mine bedsteforældre ville gove Arthur en, men fik det frarådet da det skulle være rigtig rigtig dårligt til de små rygge der slet ikke er førdig udviklede. De købte derfor en almindelig baby gynge, han dog ikke har været i endnu. Men jeg er nok også meget sart hvad angår ryggen, da jeg selv døjer med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.