baby2010 skriver:
Stille som en ninja - hahaha hvor sjovt! 
Jeg mærkede aldrig de famøse "bobler". På mig føltes det som en lille våd fisk, som smuttede nede i maven.
Første gang jeg rigtig mærkede ham - og ikke var i tvivl var allerede i 16. uge. Det var ret heldigt, da jeg var til JM samme dag, hun kunne nemlig ikke finde hjertelyd på doptonen (hvorfor f...... prøver de overhovedet det, når man er så tidligt henne?!? Det fører jo ikke andet end bekymringer med sig, hvis det ikke lykkes).
Anyways - 16. uge her, så det er da helt sikkert din lille bebs du kan mærke nu - tillykke 
Haha, det udtryk kommer fra min hund faktisk. Når han møder andre hunde i hundeskoven så står han virkelig som en ninja og ser dem an... (han er blevet bidt voldsomt af en meget klam hund på vores vej da han var lille, så han har et mindre problem med hanhunde der puster sig op)
Men der står han så HELT STILLE (som en ninja) og afventer...
Så det var lige det eneste jeg kunne komme i tanke om at jeg gjorde da jeg skrev indlægget. 
Mine bobler er tilgengæld aftaget lidt... men når de kommer så tænker man "hold da op" (er du sulten?) men nej nej min mave larmede stort set aldrig (jo selvfølgelig lige efter indtagelse af mad eller drikke) før jeg blev gravid, så boblerne er jeg helt sikker på..
Men de er der bestemt heller ikke hver dag. Men det er jo også først senere at det er væsentligt.
Anmeld