Hvornår mærkede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

SaNiNa

Jeg mærkede Nicklas første gang da jeg var 17+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

smokin

jillkolsbjerg skriver:

jeg mærkede prikker og bobler meget tidligt uge 13-15 stk som jeg lige husker det. Er nu 27+1 og jeg har altså en MEGET livlig prinsesse i mavsen...hun vimser vildt rundt ( havde dog en stille dag forleden, hvor jeg måtte på fødegangen og blive lyttet på ) 

men idag er hun fit for fight igen.....hun bokser rundt og man kan se det ude på maven..( har man kunne de sidste 6-8 uger).hehe det er sjovt...glæd dig....;-)

knus jill

eeeej hvor bliver jeg misundelig af at høre om det.

Min kæreste skrev også som det første da jeg mailede ham om sparkene at baby bare kunne se at blive stor nok så han også kunne mærke og se det... :-)

Anmeld

6. januar 2010

smokin

Lone H. skriver:

Det er os rigtigt rart at mærke - Beder hende tit om at stoppe med at sparke, så jeg kan sove, men li så snart hendes far kommer hjem ( han arbejder aften/nat og kommer hjem omkring kl 2-5 ) så vågner hun og sparker helt vildt igen, og stopper først når han har strøet sin hånd henover min mave

Men ja det kan os gøre lidt ondt når de sparker, og de kan os holde en vågen men så slemt er det heller ikk

Uhhh en bestemt prinsesse - det var en tidlig alder ;-)

Jeg glæder mig som sagt utrolig meget allerede... nok mest til at finde ud af kønnet lige pt. fordi det er så tæt på.

Anmeld

6. januar 2010

LRJ

Zette skriver:

Uhhh en bestemt prinsesse - det var en tidlig alder ;-)

Jeg glæder mig som sagt utrolig meget allerede... nok mest til at finde ud af kønnet lige pt. fordi det er så tæt på.

hehe ja   men det har hun nok efter mig jeg kan være meget bestemt og hidsig

Kan godt forstå du glæder dig, det er os en utrolig dejlig føles, for så ved man at der altså er noget derinde !  Men ja det med kønnet kan jeg godt forstå, det gør det lidt nemmere at finde tøj og ting til barnet 

Anmeld

6. januar 2010

jillkolsbjerg

Zette skriver:

eeeej hvor bliver jeg misundelig af at høre om det.

Min kæreste skrev også som det første da jeg mailede ham om sparkene at baby bare kunne se at blive stor nok så han også kunne mærke og se det... :-)

smiler, ja for selvom vi kan mærke det inde i mavsen kan mænderne;-) ikke mærke det jo...så det er ligeså sjovt for min kæreste nu....og det var også derfor han tog mig alvorligt forleden da jeg sagde jeg ikke havde mærket hende hele dagen, han sad en halv time for at puffe og snakke til mavsen så hun kunne bevæge sig, men ingen reaktion, så der var ikke noget da jeg sagde vi skulle på fødegangen....det forstod han godt;-) han er jo vant til at mærke hende meget også;-)

knus jill

Anmeld

6. januar 2010

luckas-mor

mærkede liv omkring 13+/14+
og mærkede det uden på maven omkring 19+/20+

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg mærkede min lille Blob første gang 14+3, med bobler Og skub/spark i uge 17 Og min kæreste mærkede ham sparke i uge 21

Knus Sabrina 32+0

Anmeld

6. januar 2010

bonnie81

jeg mærkede første gang bobler i uge 18  men i går aftes da min kæreste og jeg lå i sengen mærkede han hende sparke for første gang det var rigtig hyggeligt

hilsen bonnie 81 22+2

Anmeld

6. januar 2010

lululupo

uhhh hvor dejligt glæder mig til det bliver min tur!!!!!!!!!! er lige begyndt at mærke boblerne

Christina uge 18

Anmeld

7. januar 2010

Snuffler25

Jer der mærker baby - bliver I så også nogle gange nervøse, hvis I ikke mærker så meget ham ham/hende i noget tid? Evt. en dag eller måske to?

Jeg har nogle "stille" dage p.t. synes jeg... - mærker meget lidt, så lidt at jeg bagefter bliver i tvivl om der nu også VAR noget... men tror jeg der var...

Har i andre oplevet det?? Håber et par stk. lige vil svare- for bliver lidt nervøs

Knus Mette 25+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.