Vi er snet inde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

HiHiHI ja okay, det er den vej der går fra Thisted til Viborg...

Aahh okay, det er også meget sjældent at jeg kommer på de kanter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Barbamama

NEJ hvor er det SINDSSYGT!!!!! Jeg tror aldrig jeg har set så meget sne før!!! WOW altså!!!!

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

Her er lidt billder her fra i eftermidags og aften....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2010

Vinker

MORJESPERSEN skriver:

Ja jeg syndes det var hårdt at skovle sne, men der var også over 1meter..... jeg var bare helt smaderet da jeg havde kæmpet mig hele 10m ud til vejen... heldigvis er alle snet inde så vi skal ikke ryde fortovet....

Jeg er også glad for jeg kan hjælpe dem, har nemlig arbejdet der så de kender mig, de har lige ringet så nu har jeg lige fået 3 besøg til i aften, så nu skal jeg ud og lege ole luk øje

Håber ikke I har fået mere sne ??

Mon du er øm i kroppen i dag af at skovle alt det sne igår  Men det er vel også lidt sjovt at der er SÅ MEGET sne. Det er jo sjældent man oplever det her i Danmark....

Fik du de gamle til at sove ? Hva skulle de gøre uden dig - Så ville de jo bare sidde oppe hele natten og se forbudte film hihi

Anmeld

7. januar 2010

MORJESPERSEN

Vinker skriver:

Håber ikke I har fået mere sne ??

Mon du er øm i kroppen i dag af at skovle alt det sne igår  Men det er vel også lidt sjovt at der er SÅ MEGET sne. Det er jo sjældent man oplever det her i Danmark....

Fik du de gamle til at sove ? Hva skulle de gøre uden dig - Så ville de jo bare sidde oppe hele natten og se forbudte film hihi

Det er begyndt at sne nu igen........ kan det bare blive ved? Er spændt på om vi får gravet bilen fri så jeg kan komme i skole i morgen. Det var så hyggeligt i går og komme ud til de gamle og få en sluder for en slader.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.