Vi er snet inde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

MORJESPERSEN

Som overskriften lyder er vi snet inde, de ryder ikke vejen mere for i dag.... Vi har gravet os fri ud til vejen men det tog godt nok også sin tid. Jeg har ringet til den ude kørene hjemmepleje og tilbud min hjælp her i byen for de kan jo næsten ikke komme frem..Så har lige været ude og besøget et par stykker. Lægger lige lidt billeder ind, er der andre der er snet inde eller bare har fået sne?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Karo

Hold da op hvor er det vildt med sne

Her i roskilde ligger der maks 5 cm, så her er ikke meget at prale af.

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

Karo skriver:

Hold da op hvor er det vildt med sne

Her i roskilde ligger der maks 5 cm, så her er ikke meget at prale af.

ikke meget, men lidt har også ret... Her er der sted hvor der er op til 2metter med det er joos pga af det blæser rigtig meget... Her sner det endnu!!! Håber det snart får ende...

Anmeld

6. januar 2010

TbCp

Der er ikke ret meget her i Odense.... desværre.... gad da godt sne inde

Synes det er fedt du har ringet og tilbudt din hjælp 

Anmeld

6. januar 2010

NaFe

vor er det vildt så meget sne der er...woooow... her skinner solen og der ligger måske 5 cm sne.....

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

Der er ikke ret meget her i Odense.... desværre.... gad da godt sne inde

Synes det er fedt du har ringet og tilbudt din hjælp 

Har også altid ønsket at sne inde, men når man så er det syndes jeg ikke det er så sjovt... for jeg tænker hvad nu hvis der sker noget med pigerne... Men vil nu til at bage boller og så skal vi have kakao...

Jeg kan ikke lade vær med at ringe og tilbyde min hjælp, jeg tænker jo at der sider ælder der ikke kan noget selv uden hjælp og de skal også have hjælp selvom det er sne storm..

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

Feluca09 skriver:

vor er det vildt så meget sne der er...woooow... her skinner solen og der ligger måske 5 cm sne.....

Her sner og sner og sner det... håber det snart får en ende....

Anmeld

6. januar 2010

oo

det ser helt VILDT ud!! lidt ligesom et eventyr - men det kan jeg jo sagtens sige når vi kun har nok sne til at dække græsplænen

fedt at du ringede og tilbød din hjælp, det syntes jeg dælme var godt tænkt

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

Tjuhl skriver:

det ser helt VILDT ud!! lidt ligesom et eventyr - men det kan jeg jo sagtens sige når vi kun har nok sne til at dække græsplænen

fedt at du ringede og tilbød din hjælp, det syntes jeg dælme var godt tænkt

Det er også næsten som i et eventyr... jeg har aldrig op levet så meget sne i hele mit liv...Det er bare så smukt!!! Det er lidt svært at vise på billederne...

jeg kan jo ikke lade vær at tilbyde hjælp, for hvad hvis det var mig som havde brug for hjælp så er det rart der kommer nogen, man skal hjælpe sine medmennesker selvom det ikke er alle der husker det.

Anmeld

6. januar 2010

Vingummien

Vi bor i byen så der bliver da ryddet lidt, men er kommet rigtig meget og Emils vuggestue er lukket og er meget stille for ingen køre, busserne køre heller ikke. Og det sner stadig

Beklager at billedet ligger ned, men min com er lidt underlig lige nu. Det bagved træet er en bil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.