Vi er snet inde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

oo

MORJESPERSEN skriver:

Det er også næsten som i et eventyr... jeg har aldrig op levet så meget sne i hele mit liv...Det er bare så smukt!!! Det er lidt svært at vise på billederne...

jeg kan jo ikke lade vær at tilbyde hjælp, for hvad hvis det var mig som havde brug for hjælp så er det rart der kommer nogen, man skal hjælpe sine medmennesker selvom det ikke er alle der husker det.

du har så evigt ret, men jeg syntes alligevel at det var en rigtig fin ting at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det bare vildt med alt det sne  smukke billeder du har taget. Super flot, at du har tilbudt din hjælp

Her i Storkøbenhavn skinner solen og der ligger ikke meget sne. Jeg synes bare, at det er dejligt, at der ikke er kommet mere her. Jeg startede på arbejde i mandags og det ville tage en krig, at komme på arbejde, hvis der var faldet rigtig meget sne.

Anmeld

6. januar 2010

Vinker

De vildeste billeder - Så ska jeg vidst ikke klage over at det var hårdt at være ude at skovle sne. Her ligger nok 10 cm.

Virkelig flot at du tilbød din hjælp - Dét er at gøre en forskel

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

Vinker skriver:

De vildeste billeder - Så ska jeg vidst ikke klage over at det var hårdt at være ude at skovle sne. Her ligger nok 10 cm.

Virkelig flot at du tilbød din hjælp - Dét er at gøre en forskel

Ja jeg syndes det var hårdt at skovle sne, men der var også over 1meter..... jeg var bare helt smaderet da jeg havde kæmpet mig hele 10m ud til vejen... heldigvis er alle snet inde så vi skal ikke ryde fortovet....

Jeg er også glad for jeg kan hjælpe dem, har nemlig arbejdet der så de kender mig, de har lige ringet så nu har jeg lige fået 3 besøg til i aften, så nu skal jeg ud og lege ole luk øje

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

MoarHvidovre skriver:

Hvor er det bare vildt med alt det sne  smukke billeder du har taget. Super flot, at du har tilbudt din hjælp

Her i Storkøbenhavn skinner solen og der ligger ikke meget sne. Jeg synes bare, at det er dejligt, at der ikke er kommet mere her. Jeg startede på arbejde i mandags og det ville tage en krig, at komme på arbejde, hvis der var faldet rigtig meget sne.

Det må da være dejligt der ikke er kommet mere....

og sol hvad er det?

Her sner, sner og sner det!!!

Anmeld

6. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MORJESPERSEN skriver:

Det må da være dejligt der ikke er kommet mere....

og sol hvad er det?

Her sner, sner og sner det!!!

Stakkels jer - håber snart, at det stopper og at I også får noget sol

Jeg har lige taget en persienne ned, da jeg ellers fik solen i øjenene, hvor jeg sidder

Vildt, at der kan være så stor en forskel på vejret - så stor er Danmark trods alt heller ikke

Anmeld

6. januar 2010

JustAnotherName

Det ser da helt vildt ud.

Men ja, ligesom Susanne, så bor jeg også i Randers området. Til forskel bor jeg dog ikke inde i byen, men lidt udenfor (lidt mere på landet) så herude er der heller ikke ryddet ret meget sne. Det er mest dét som er kørt væk og som vi selv har skovlet.

Og det er også temmelig meget vi har fået her....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Det ser da helt vildt ud.

Men ja, ligesom Susanne, så bor jeg også i Randers området. Til forskel bor jeg dog ikke inde i byen, men lidt udenfor (lidt mere på landet) så herude er der heller ikke ryddet ret meget sne. Det er mest dét som er kørt væk og som vi selv har skovlet.

Og det er også temmelig meget vi har fået her....

I har da også fået en del sne! Her er den store vej blevet lukket af politet......den der hedder A26 hvis det siger dig noget.

Anmeld

6. januar 2010

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

I har da også fået en del sne! Her er den store vej blevet lukket af politet......den der hedder A26 hvis det siger dig noget.

Ja, vi har vist fået omkring 25 centimer sne....

Hmm..... Nej A26 siger mig ikke lige umiddelbart noget 
Men det gør A38   

Anmeld

6. januar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Ja, vi har vist fået omkring 25 centimer sne....

Hmm..... Nej A26 siger mig ikke lige umiddelbart noget 
Men det gør A38   

HiHiHI ja okay, det er den vej der går fra Thisted til Viborg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.