Jeres bedste snap-shot of the year (2oo9)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

tascia

her er et af mine...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

MoarTNoah

Det må være det her billede af min elskede lille hund.. Han bor ved min mor da vi desværre ikke må have husdyr..

Anmeld

5. januar 2010

oo

Ja, det her billede ser ikke ud af noget særligt, men jeg har valgt det fordi det er taget på en aften hvor jeg tænkte, at jeg vidste hvad jeg havde og det nægtede jeg at give slip på.

Billedet er taget i foråret hvor jeg bare var helt nede i kulkælderen. eller i kulkælderen UNDER kulkælderen, fordi vi har mistet vores drømmebarn og jeg er blevet opereret og jeg syntes bare at det hele er noget værre lort og jeg kunne ikke komme udover den enorme sorg jeg følte hele tiden. og Søren var så helt igennem fantastisk...nu begynder jeg at tude! ... men han læste fx eventyr for mig hver eneste aften i et halvt år fordi jeg ikke kunne falde i søvn af mig selv fordi jeg bare begyndte at græde hver gang jeg havde et øjeblik uden "støj".

en aften hvor jeg bare sidder som en zombie og skiftesvis græder og forsøger at holde op med at eksistere, tager han mig med ud i bilen og kører ned igennem skoven og ud til et vildnis, midt om natten vel at mærke, for at jeg skal høre nattergalen synge. og det gør vi så, og Søren er jo fritidsornitolog, så han kan fortælle alt muligt og i en times tid føles det som om mit hjerte flyver rundt ude i det vildnis hver gang nattergalen synger og jeg ved at han forstår helt præcist hvor ondt det gør det hele og jeg ved at jeg bare elsker ham

Anmeld

5. januar 2010

trunte89

årh hvor er det svært, men her er et rigtig godt bud.

Elsker det Far og datter på skovtur.

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

Åhhh det er godt nok svært kun at måtte vælge ét

Men dette foto er jeg virkelig glad for.

Vi er til afslutning ved musik

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Ja, det her billede ser ikke ud af noget særligt, men jeg har valgt det fordi det er taget på en aften hvor jeg tænkte, at jeg vidste hvad jeg havde og det nægtede jeg at give slip på.

Billedet er taget i foråret hvor jeg bare var helt nede i kulkælderen. eller i kulkælderen UNDER kulkælderen, fordi vi har mistet vores drømmebarn og jeg er blevet opereret og jeg syntes bare at det hele er noget værre lort og jeg kunne ikke komme udover den enorme sorg jeg følte hele tiden. og Søren var så helt igennem fantastisk...nu begynder jeg at tude! ... men han læste fx eventyr for mig hver eneste aften i et halvt år fordi jeg ikke kunne falde i søvn af mig selv fordi jeg bare begyndte at græde hver gang jeg havde et øjeblik uden "støj".

en aften hvor jeg bare sidder som en zombie og skiftesvis græder og forsøger at holde op med at eksistere, tager han mig med ud i bilen og kører ned igennem skoven og ud til et vildnis, midt om natten vel at mærke, for at jeg skal høre nattergalen synge. og det gør vi så, og Søren er jo fritidsornitolog, så han kan fortælle alt muligt og i en times tid føles det som om mit hjerte flyver rundt ude i det vildnis hver gang nattergalen synger og jeg ved at han forstår helt præcist hvor ondt det gør det hele og jeg ved at jeg bare elsker ham

Det er FANTASTISK!!!!
At der kan være så meget bag et billede!

Det gav mig gåsehud helt op i håret 

Anmeld

5. januar 2010

luckas-mor

det må være det her a lillemanden der snart kommer

Anmeld

5. januar 2010

CarinaSB

Det må være det her ..  far og søn tager en lille lur Noah er 1 dag gammel

Anmeld

5. januar 2010

Mimic

Mit bedste billede fra 2009. en helt fantastisk tur til spanien i 4 uger hvor jeg arbejde med elefanterne i en stor zoo.

Kanvar som er på billedet er  født den 19 juli 2008 og vejer nu ca 450 kg, på billedet er der ingen hegn i mellem ham og mig. det er det mest fantastiske venskab man kan ønske sig... sikke meget kærlighed der er i sådan en lille fyr.

har 942 billeder fra det 4 ugers ophold så det var svært at vælge

Linda

Anmeld

5. januar 2010

lillemunk

hmmm det må være det her af PUNK prinsesen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.