Sådan krop vil jeg gerne havde igen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Mca<3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hvor er det flot.. er helt imponeret og sejt du bare blev ved heh.. tak, ja efter mange af jer der har skrevet det kan lade sig gøre, er jeg mere siker på det også kan lade sig gøre for mig

Brysterne efter endt amning og graviditet ser jo sølle ud ,,, Men efter et par mdr er de blevet normale igen ,,,  Ammer nu stadig men håber da på det sker igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

RikkeØ skriver:

Uha ja. Eftergraviditetskroppen.

Jeg kan huske den første måned efter fødslen, der troede jeg aldrig jeg skulle komme til at ligne et rigtig menneske igen, min mave hængte bare noget så voldsomt, synes jeg selv ihvertfald.

Men havde besluttet mig for at tage det stille og roligt og nyde Liam uden at skulle bruge al min tid på slankekure og træning.

Men kan nu stolt sige (efter knap 6 måneder) at jeg har tabt mig MERE end hvad jeg tog på, og mavsen ser næsten normal ud igen, selvfølgelig er den ikke veltrænet, men forholdsvis flad. Og jeg er tilfreds

Det må være de mange gåture med barnevognen der har gjort det.

ja, man tænker bare hvad skete der lige her!!! hehe

ja tager det også stille og roligt, det er trods alt "kun" en lille måned siden hehe.. men har været ude og løbe min første tur med malou idag, puha det var hårdt heh

men det lyder da godt hvis du siger at du har din figur tilbage, på grund af alle gå turene hehe.. og det er super flot, at du har tabt dig mere ..  det vigtigste er at du er tilfreds ... knus

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mammi ,,, skriver:

Brysterne efter endt amning og graviditet ser jo sølle ud ,,, Men efter et par mdr er de blevet normale igen ,,,  Ammer nu stadig men håber da på det sker igen

årh, det lyder godt, at de blir normale igen, efter noget tid. hehe.. ... det ser jeg frem til

Anmeld

5. januar 2010

Miamaja

hvor er du flot!!  jeg er sikker paa du nok skal blive det igen.

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Miamaja skriver:

hvor er du flot!!  jeg er sikker paa du nok skal blive det igen.

mange tak  .. ja det håber jeg også på.. hihi

Anmeld

6. januar 2010

Kruse90

Sussie&Lilje skriver:

Sådan!

Jeg er gået hen og fået mange kilo på igennem årerne, og har besluttet mig for at skulle tabe ihvertfald 30 kilo, selvom manden synes det er for meget.

Snakkede med min JM da jeg ventede mig, og hun sagde at det giver desuden også bedre mulighed for en nem og hurtigere fødsel hvis man er normalvægtig .. Så inden den næste planlægges skal det af!

jamen dog. må jeg spørge hvad du da vejer.
du ser bedstemt ikke ud som om du skal tabe 30kg

Anmeld

6. januar 2010

Lone Jakobsen

hej hej

kan godt forstå at du sukker efter din "før-baby krop" men en fordel for dig er at du har alderen med dig. for jeg kan se, at jo flere børn jeg har født, jo mere arbejde skal der til før jeg får min "gamle" krop igen. ved de 2 første var det ikke noget problem, men efter de 2 sidste har jeg sku kæmpe lidt for det. jeg har dog planer om at kæmpe videre, og er lige nu gået i træning for at få min mave samlet op fra gulvet det er ½ år siden jeg fødte den yngste.

Anmeld

6. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

nutche skriver:

hej hej

kan godt forstå at du sukker efter din "før-baby krop" men en fordel for dig er at du har alderen med dig. for jeg kan se, at jo flere børn jeg har født, jo mere arbejde skal der til før jeg får min "gamle" krop igen. ved de 2 første var det ikke noget problem, men efter de 2 sidste har jeg sku kæmpe lidt for det. jeg har dog planer om at kæmpe videre, og er lige nu gået i træning for at få min mave samlet op fra gulvet det er ½ år siden jeg fødte den yngste.

hihi ja, har jeg også fået at vide at jo yngre, jo nemmere heh men er begyndt at løbe. så nu  for jeg holder det

okey, men det er super fedt du blir ved, .. men hvis det kun er ½år siden, så er det jo ikke så længe siden, så kan du nå det endnu knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.