Sådan krop vil jeg gerne havde igen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

eliasogmor

jeg kan så prale med at have fået figuren tilbage, bare med mindre bryster.... og jeg har ikke gjort noget som helst........ har decværre ikke nogen bedre billeder....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

DortheSimonsen

Skønt billede - og herligt at have et mål at gå efter

Jeg tog 28KG på under min graviditet, og har nu smidt 35KG.
I starten hang det hele også på mig, virkelig alt.

Men jeg går lange ture med barnevognen hver dag uanset vejret, træner håndbold to gange i ugen og styrketræner lidt her hjemme, når Victor sover
Og jeg ligner altså meget den "gamle" Dorthe igen.

Så det kan lade sig gøre  

Anmeld

5. januar 2010

Mca<3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Hej tøsser

Jeg sad lige og kiggede gamle billeder, og faldt over dette her, hold da op, hvor var jeg lækker !!! hehe.. det syntes jeg self ikke på det tidspunkt, men nu ønsker jeg mig bare brændende den krop igen.. suuuk.. nu hænger det hele lidt mere tror bare ikke lige meget hvor meget man træner, kan få en så flad mave igen hehe eller jeg ved ikk??

når ville engenligt ikke noget med dette indlæg, bare brokke mig lidt.. hehe..  håber det iorden tøsser.

ja og så lige dette billed jeg sukkede over

Det er fra forrig sommer..

Jeg har fået nr 3 for 9 mdr siden   Stod og spejlede mig i går efter badet og kæft jeg er stolt nu ...    Det tog 9 mdr men jeg har absolut ikke motioneret ,, Min krop ligner sig selv før jeg overhoved  blev gravid første gang ,, Jeg tog tilmed 30 kg på i sidste graviditet .. Så fat lige mod piger ,, Det kommer ...

Anmeld

5. januar 2010

matryoshka

Det fylder meget i mit hoved nu hvor fødslen er lige rundt om hjørnet. Frygter det værste, for jeg aaaner jo ikke hvordan min krop vil reagere og hvor lang tid det vil tage til den bliver normal igen, hvis den nu nogensinde bliver det!

Glæder mig til jeg kan begynde at træne! hehe .. Får nok andre tanker da baby er her, men lige nu.. puha, jeg vil ligne mig selv igen!

Maibritt (som har termin i MORGEN!! &nbsp

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Frederic's moar skriver:

det savn har jeg også...

Er da på vej, men syntes det går alt for langsomt.

Sådan så jeg ud i frankrig for små 3 år siden, og hold da op jeg ønsker mig sådan en veltrænet krop igen - bliver 30 på torsdag og havde en drøm at jeg ville have nået det inden...

De shorts stopper midt på lårene nu

det kan jeg godt forstår, det da også bare en super krop

men det er bare at motionere hehe.. nårh, øv., det er ærligt når man ikke når sine mål, men så det bare stadig at klø på

knus

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

eliasogmor skriver:

jeg kan så prale med at have fået figuren tilbage, bare med mindre bryster.... og jeg har ikke gjort noget som helst........ har decværre ikke nogen bedre billeder....

Ja hold da op, altså nu har du self en stor bluse på, men du ser meget slank ud, så det kan jeg da godt forstå du vil prale med hehe.. ser også frem til min krop ligner sig selv og ja brysterne kan man desværre ikke få bedre ved at motionere hehe .. desværre...

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

DortheSimonsen skriver:

Skønt billede - og herligt at have et mål at gå efter

Jeg tog 28KG på under min graviditet, og har nu smidt 35KG.
I starten hang det hele også på mig, virkelig alt.

Men jeg går lange ture med barnevognen hver dag uanset vejret, træner håndbold to gange i ugen og styrketræner lidt her hjemme, når Victor sover
Og jeg ligner altså meget den "gamle" Dorthe igen.

Så det kan lade sig gøre  

Hold da op, hvor fedt  jamen en fed solskins historie.. så det kan godt lade sig gøre, er bare mere bange for jeg ikke kan få min slanke mave igen

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mammi ,,, skriver:

Jeg har fået nr 3 for 9 mdr siden   Stod og spejlede mig i går efter badet og kæft jeg er stolt nu ...    Det tog 9 mdr men jeg har absolut ikke motioneret ,, Min krop ligner sig selv før jeg overhoved  blev gravid første gang ,, Jeg tog tilmed 30 kg på i sidste graviditet .. Så fat lige mod piger ,, Det kommer ...

hvor er det flot.. er helt imponeret og sejt du bare blev ved heh.. tak, ja efter mange af jer der har skrevet det kan lade sig gøre, er jeg mere siker på det også kan lade sig gøre for mig

Anmeld

5. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Uha ja. Eftergraviditetskroppen.

Jeg kan huske den første måned efter fødslen, der troede jeg aldrig jeg skulle komme til at ligne et rigtig menneske igen, min mave hængte bare noget så voldsomt, synes jeg selv ihvertfald.

Men havde besluttet mig for at tage det stille og roligt og nyde Liam uden at skulle bruge al min tid på slankekure og træning.

Men kan nu stolt sige (efter knap 6 måneder) at jeg har tabt mig MERE end hvad jeg tog på, og mavsen ser næsten normal ud igen, selvfølgelig er den ikke veltrænet, men forholdsvis flad. Og jeg er tilfreds

Det må være de mange gåture med barnevognen der har gjort det.

Anmeld

5. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hvor er det flot.. er helt imponeret og sejt du bare blev ved heh.. tak, ja efter mange af jer der har skrevet det kan lade sig gøre, er jeg mere siker på det også kan lade sig gøre for mig

Jeg kan se at det kun er knap en måned siden du har født, så bare se tiden lidt an. Det skal nok komme.

Jeg synes også at jeg kunne fornemme meget hurtigt efter fødslen at jeg ikke havde den samme sult hele tiden. Så alene det at jeg spiste mindre, gjorde nok også en forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.