Sådan krop vil jeg gerne havde igen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Hej tøsser

Jeg sad lige og kiggede gamle billeder, og faldt over dette her, hold da op, hvor var jeg lækker !!! hehe.. det syntes jeg self ikke på det tidspunkt, men nu ønsker jeg mig bare brændende den krop igen.. suuuk.. nu hænger det hele lidt mere tror bare ikke lige meget hvor meget man træner, kan få en så flad mave igen hehe eller jeg ved ikk??

når ville engenligt ikke noget med dette indlæg, bare brokke mig lidt.. hehe..  håber det iorden tøsser.

ja og så lige dette billed jeg sukkede over

Det er fra forrig sommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Ox.

Super flot billede!

ALT hænger også bare på mig efter jeg har født, og ALT buler ud, dobbelthager, mave, lår osv, ville også rigtig gerne have min gamle krop igen, så er gået i hård træning, men det tager godt nok også sin tid for mig må man sige, synes ikke man kan se resultater endnu, men bliver ved indtil jeg kan!

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sussie&Lilje skriver:

Super flot billede!

ALT hænger også bare på mig efter jeg har født, og ALT buler ud, dobbelthager, mave, lår osv, ville også rigtig gerne have min gamle krop igen, så er gået i hård træning, men det tager godt nok også sin tid for mig må man sige, synes ikke man kan se resultater endnu, men bliver ved indtil jeg kan!

mange tak

Super flot du er så vilje stærk og bliver ved..

Jeg blir simpelthen også nød til det, da jeg ikke kan holde det ud længere, altså ikke fordi jeg er disideret tyk, men bev bare så deprimeret da jeg så dette billede hehe.. så nu må jeg igang.. har sat mig for at løbe hver anden dag, og har købt løbevogn, så malou kan komme med, og så mavebøøjninger, hver anden dag også. så nu må vi se om jeg kan holde det

Anmeld

5. januar 2010

Ox.

Malou Vilma Nørgaard skriver:

mange tak

Super flot du er så vilje stærk og bliver ved..

Jeg blir simpelthen også nød til det, da jeg ikke kan holde det ud længere, altså ikke fordi jeg er disideret tyk, men bev bare så deprimeret da jeg så dette billede hehe.. så nu må jeg igang.. har sat mig for at løbe hver anden dag, og har købt løbevogn, så malou kan komme med, og så mavebøøjninger, hver anden dag også. så nu må vi se om jeg kan holde det

Sådan!

Jeg er gået hen og fået mange kilo på igennem årerne, og har besluttet mig for at skulle tabe ihvertfald 30 kilo, selvom manden synes det er for meget.

Snakkede med min JM da jeg ventede mig, og hun sagde at det giver desuden også bedre mulighed for en nem og hurtigere fødsel hvis man er normalvægtig .. Så inden den næste planlægges skal det af!

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sussie&Lilje skriver:

Sådan!

Jeg er gået hen og fået mange kilo på igennem årerne, og har besluttet mig for at skulle tabe ihvertfald 30 kilo, selvom manden synes det er for meget.

Snakkede med min JM da jeg ventede mig, og hun sagde at det giver desuden også bedre mulighed for en nem og hurtigere fødsel hvis man er normalvægtig .. Så inden den næste planlægges skal det af!

årh hold da op, 30kilo er da meget.. er du sikker på du så ikke blir undervægtig?

tog også rimlig mange kilo på med malou, men har allerede smidt 7 af dem, men syntes bare stadig det hele hænger, som det så absolut ikke gør, selvom mig forloved siger at jeg er perfekt hehe.. så kunne jeg bare godt tænker mig den mave der iegen hehe

Ja, har en veninde, der er meget overvægtig, og de kan ikke få børn, på den normale måde, så før de kunne blive insimineret, skulle hun tabe sig 40kilo, ellers ville det ikke lykkes.. det også vildt syntes jeg.. men ja det er nemmere graviditet, jo tættere man er på sin idial vægt

knus

Anmeld

5. januar 2010

Ox.

Malou Vilma Nørgaard skriver:

årh hold da op, 30kilo er da meget.. er du sikker på du så ikke blir undervægtig?

tog også rimlig mange kilo på med malou, men har allerede smidt 7 af dem, men syntes bare stadig det hele hænger, som det så absolut ikke gør, selvom mig forloved siger at jeg er perfekt hehe.. så kunne jeg bare godt tænker mig den mave der iegen hehe

Ja, har en veninde, der er meget overvægtig, og de kan ikke få børn, på den normale måde, så før de kunne blive insimineret, skulle hun tabe sig 40kilo, ellers ville det ikke lykkes.. det også vildt syntes jeg.. men ja det er nemmere graviditet, jo tættere man er på sin idial vægt

knus

Jo det er nok nærmere 25 kilo, men dr var engang hvor jeg slet ikke kunne tage på, men så kom det bare så pludseligt, og så gik dte helt galt, selvom jeg havde nemt ved at smide det igen, og nu hvor man så gerne vil have det af igen, så er det blevet rigtig svært ... Så jeg må bare blive ved

Puha det må være hårdt for hende, det lyder også af ufatteligt meget at hun skal smide så mange kilo synes jeg ..

Ja mændende er dejlige! Min kæreste bliver også ved med at sige jeg ikke behøver, men jeg kan jo godt se i spejlet at det ikke er så godt, så det er bare op på hesten ..

Er hun langt fra mål så, din veninde?

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sussie&Lilje skriver:

Jo det er nok nærmere 25 kilo, men dr var engang hvor jeg slet ikke kunne tage på, men så kom det bare så pludseligt, og så gik dte helt galt, selvom jeg havde nemt ved at smide det igen, og nu hvor man så gerne vil have det af igen, så er det blevet rigtig svært ... Så jeg må bare blive ved

Puha det må være hårdt for hende, det lyder også af ufatteligt meget at hun skal smide så mange kilo synes jeg ..

Ja mændende er dejlige! Min kæreste bliver også ved med at sige jeg ikke behøver, men jeg kan jo godt se i spejlet at det ikke er så godt, så det er bare op på hesten ..

Er hun langt fra mål så, din veninde?

okey ej så får man også bare lidt af et chok, når man så pludselig kan tage på relativt hurtigt, hvis man ikke er vant til det .. men syntes det er sejt af dig

Ja de er skønne, men som du siger, kan jeg jo godt selv se, at de er hvad det har været hehe men dejligt at få komplimenter ( dem kan man ikke få for mange af )

Ja, der er ret langt vej igen, og jeg kan love for hun ellers holder det, hun mangler stadig 30kilo, så der er lang vej hun træner HVER DAG uden snyd, spiser næsten kun sundt, altså syntes det er vildt, men altså det har hun self ikke altid gjort, men efter hun har fået det af vide, har hun taget sig sammen. så det er super

Anmeld

5. januar 2010

matryoshka

jaaa! sådan har jeg det også.. og jeg har ikke engang født endnu .. haha    men var godt nok ikke lige så smuk som dig, det kan jeg så altid se som en trøst   

hvor lang tid siden er det du fødte?

Anmeld

5. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

MajaPiraya skriver:

jaaa! sådan har jeg det også.. og jeg har ikke engang født endnu .. haha    men var godt nok ikke lige så smuk som dig, det kan jeg så altid se som en trøst   

hvor lang tid siden er det du fødte?

hihi, ej men du er ved at være oppe over, kan jeg se, så kan godt forstå, du føler dig stor, det gjorde jge også, og jeg fødte altså i uge 35 haha øhm tak

joo, det er jeg sikker på du er ..

jeg fødte min datter d. 10 dec. så det er jo ikke særlig lang tid siden så føler stadig godt lidt jeg kan bruge den, jeg har jo også liiiige født hahah

Anmeld

5. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

det savn har jeg også...

Er da på vej, men syntes det går alt for langsomt.

Sådan så jeg ud i frankrig for små 3 år siden, og hold da op jeg ønsker mig sådan en veltrænet krop igen - bliver 30 på torsdag og havde en drøm at jeg ville have nået det inden...

De shorts stopper midt på lårene nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.