Sussie&Lilje skriver:
Jo det er nok nærmere 25 kilo, men dr var engang hvor jeg slet ikke kunne tage på, men så kom det bare så pludseligt, og så gik dte helt galt, selvom jeg havde nemt ved at smide det igen, og nu hvor man så gerne vil have det af igen, så er det blevet rigtig svært ... Så jeg må bare blive ved 
Puha det må være hårdt for hende, det lyder også af ufatteligt meget at hun skal smide så mange kilo synes jeg ..
Ja mændende er dejlige! Min kæreste bliver også ved med at sige jeg ikke behøver, men jeg kan jo godt se i spejlet at det ikke er så godt, så det er bare op på hesten ..
Er hun langt fra mål så, din veninde?

okey
ej så får man også bare lidt af et chok, når man så pludselig kan tage på relativt hurtigt, hvis man ikke er vant til det .. men syntes det er sejt af dig 
Ja de er skønne, men som du siger, kan jeg jo godt selv se, at de er hvad det har været hehe
men dejligt at få komplimenter ( dem kan man ikke få for mange af
)
Ja, der er ret langt vej igen, og jeg kan love for hun ellers holder det, hun mangler stadig 30kilo, så der er lang vej
hun træner HVER DAG uden snyd, spiser næsten kun sundt, altså syntes det er vildt, men altså det har hun self ikke altid gjort, men efter hun har fået det af vide, har hun taget sig sammen. så det er super